پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1403/2/30

پیام حضرت آیت الله نورمفیدی به بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گلستان

نماینده ولی فقیه دراستان گلستان وامام جمعه گرگان گفت: خوشحالیم که توانسته ایم خیرین بلند همتی را در راستای اهداف والای مدرسه سازی داشته باشیم که برای پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی بذر مهربانی را ایثار می کنند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

 مدرسه‌سازی، تجهیز مدارس، مرمت و نوسازی مدارس فرسوده از جمله امورحسنه ای است که در اسلام جایگاه والایی دارد، چرا که این مکان در پرورش استعدادهای نوجوانان و جوانان و پیشرفت و توسعه ایران قوی تاثیر فراوانی دارد .

دنیای مدرسه‌سازی و عمل خیر در توسعه فضاهای آموزشی دنیای شیرین و شور آفرین و لذت معنوی آن بسیار زیاد است از اینرو کسی که وارد فعالیت‌های نیکوکارانه مدرسه سازی می شود  ، می‌تواند لذت آن را درک نماید.

به یقین اهمیت مدرسه‌سازی در دین اسلام کمتر از مسجدسازی نیست، زیرا اگر بتوانیم شرایط آموزش را در مدارس مهیا کنیم و دانش‌آموزان در فضایی  آرام و مناسب آموزش ببینند مسلما نگاه عمیق‌تری به مساجد خواهند داشت، برای همین منظور همه باید دست به دست هم دهیم  و در این امر خیر مشارکت کنیم .

خوشحالیم که توانسته ایم خیرین بلند همتی را در راستای اهداف والای مدرسه سازی داشته باشیم که برای پیشرفت و سربلندی  ایران اسلامی بذر مهربانی را ایثار می کنند.

اینکه امر مقدس مدرسه سازي به همت خیرین نیک اندیش به پديده اي اميد بخش در كشور تبديل شده و این کار خیر  توفیقی از طرف ذات احدیت است در آن هیچ شکی نیست اما از آنجا که به فرموده حق تعالی شکر زحمات خلق نیز  وظیفه همگانی است بر خود لازم میدانم از نيت خير و تلاش ارجمند خیرین عزیز ،مجمع خیرین ، دست اندرکاران و برگزار کنندگان بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گلستان صمیمانه تقدیرو تشکر نمایم.

در دهه کرامت سایه عنایات مولود این ایام علی بن موسی الرضا (علیه آلافُ التَّحِیَّهِ وَ الثَّناءِ) را در دو عالم برایتان آرزومندم.

                                                             والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

                                                          سید کاظم نورمفیدی

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

آخرین پیام ها

آرشیو
logo

پربازدیدترین پیام ها

آرشیو