پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/1/16

پیام تسلیت حضرت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت بیستمین شهید مدافع حرم استان گلستان

نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان با صدور پیامی شهادت “پاسدار شهید مقداد مهقانی” را تسلیت گفت .

متن پیام به این شرح است:


بسمه تعالی


در فرهنگ اسلام ارزشمندترین و گرانبهاترین حرکت، شهادت در راه خدا و پر محتواترین عنوان، در راستاى تکامل انسان، واژه مقدس «شهید» است.اگر تاریخ اسلام را ورق بزنیم مى‏ بینیم، قسمت مهمى از افتخارات را شهیدان آفریده‏ اند، و بخش عظیمى از خدمت را آنان کرده‏ اند.نه تنها دیروز بلکه امروز نیز فرهنگ سرنوشت‏ ساز شهادت است که لرزه بر اندام دشمنان مى ‏افکند، و آنها را از نفوذ در دژهاى اسلام مایوس مى‏کند، و چه پر برکت است فرهنگ شهادت براى مسلمانان، و چه وحشتناک است براى دشمنان اسلام.
صبر و پایداری غیور مردان این سرزمین، گواه ایثار و استقامت ملتی است که رشادت، ازخودگذشتگی و ایثار را از امام شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و سفیر آزادگان حضرت زینب کبری (س) آموختند.جان‌فشانی شهدای عزیز دوران  انقلاب ، هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم، و اینک بیستمین شهید مدافع حرم استان گلستان تا همیشه روزگار همچون ستاره‌های درخشان و پرفروغ در آسمان خاطر این سرزمین و در یاد فرزندان ایران اسلامی ماندگار خواهد ماند.
اینجانب شهادت پاسدار سرافراز سپاه اسلام، مدافع حرم «شهید مقداد مهقانی» از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ايران در کشور سوریه توسط رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی را به محضر رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، خانواده مکرم این شهید والامقام و مردم شهید پرور گلستان بخصوص مردم شریف علی آباد کتول و شهر فاضل آباد تبریک وتسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان حشر این شهید افتخار آفرین را با سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) مسئلت می‌نمایم.


والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته
سید کاظم نورمفیدی

 همچنین نماینده ولی فقیه دراستان گلستان و امام جمعه گرگان طی تماسی تلفنی شهادت شهید والامقام مقداد مهقانی بیستمین شهید مدافع حرم استان گلستان را به خانواده معظم این شهید گرانقدرتبریک و تسلیت گفت.
آیت الله نورمفیدی، به مناسبت شهادت شهید مقداد مهقانی، طی گفتگوی تلفنی با پدر بزرگوار این شهید اظهار کرد: خبر شهادت مدافع حرم آل الله شهید عزیز "مقداد مهقانی" در حمله جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی موجب تألم و تأثر خاطر مردم شهید پرور استان گلستان و اینجانب گردید.
نماینده  مقام معظم رهبری در استان گلستان با تسلیت و تعزیت به خانواده‌ این شهید گرانقدر، حشر آن شهید عزیز با ابا عبدالله الحسین (ع) و صبر و شکیبایی برای خانواده‌ی محترم را از خداوند متعال خواستار شد.
شایان ذکر است جنگنده‌های رژیم صهیونیستی که در روز جمعه 11 فروردین 1402 حوالی ساعت 00:17 (به وقت محلی) با شلیک چند فروند موشک از سمت جولان اشغالی، اهدافی در حومه شهر دمشق را مورد حمله قرار دادند که طی آن دو تن از  عزیزان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه به نام های میلاد حیدری و مقداد مهقانی به شهادت رسیدند.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

آخرین پیام ها

آرشیو
logo

پربازدیدترین پیام ها

آرشیو