پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1403/2/14

آیت الله نورمفیدی :قیام دانشجویان آمریکا پرده از چهره واقعی و‌دروغین این کشور و متحدانش برداشت

امام جمعه گرگان گفت: قیام دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در محکومیت جنایات نسل‌کشی رژیم صهیونسیتی و حمایت دولت آمریکا از این جنایات، در واقع پرده از چهره واقعی و دروغین این کشور و متحدان غربی‌اش کشید.

صوت خطبه

🔰آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی روز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: دولت‌های مختلف در دنیا سعی داشتند تا قضایای غزه را وارونه جلوه دهند، اما این تظاهرات‌های دانشجویی ماجرا را روشن کرد.

🔸وی بیان کرد: تظاهرات دانشجویان و برخوردهای پلیس این کشور با آنان و حتی اساتید و اعضای هیات علمی، خط بطلان بر شعارهای مدعیان آزادی و حقوق بشر کشید.

وی خاطرنشان کرد: این اعتراضات در واقع نشانه وجود شکاف عمیق درون کشورهای غربی است.

🔸امام جمعه گرگان گفت: ما به این دانشجویان معترض تبریک و آفرین می‌گوییم و از آنان حمایت می‌کنیم.

🔸آیت‌الله نورمفیدی با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: پیرو قرآن، رسول خدا و ائمه بودن و قرار داشتن در مکتب و مذهب امام باقر (ع) و امام صادق (ع) برای هر مسلمانی افتخار است.

🔸وی ادامه داد: کار. امام صادق (ع) در تاسیس مکتب و تربیت شاگردان در ابعاد مختلف کمتر از کار امام حسین (ع) در قیام عاشورا نبود.

🔸وی افزود: آن امام در واقع مکتب و پرچم علوی را حفظ کرد و که اکنون به دست ما رسیده و باید امشب و فردا را قدر بدانیم.

🔸آیت الله نورمفیدی با اشاره به قانون عفاف و حجاب گفت :مقام معظم رهبری فرمودند؛ بی حجابی هم حرام شرعی و هم حرام سیاسی است.

🔸وی افزود :حجاب آیات صریح قرآن است و هیچ مسلمانی نمی تواند در این زمینه شک و تردید داشته باشد.

🔸امام جمعه گرگان تصریح کرد :در روایات و آیات قرآن کریم حجاب ضرورت اسلام و سیره رسول خدا و ائمه اطهار (ع) است.

🔸وی افزود : بی حجابی ریشه اش از غرب بوجود آمده است و در منطق غرب اگر زن بخواهد ترقی و پیشرفت کند باید حدود شرعی و حجاب را کنار بگذارد.

🔸نماینده ولی فقیه در استان در ادامه گفت : از اینرو چون حجاب در کشورهای اسلامی مسئله بسیار مهمی است ، غرب تلاش دارد  این فرهنگ را از بین ببرد.

🔸وی یادآور شد : در کشورهای اسلامی اول آتاتورک در ترکیه و دوم رضا خان قلدر در ایران این مطلب و شعار  را مطرح کردند و با حجاب مبارزه کردند.

🔸آیت الله نورمفیدی افزود : این شعار مبنی بر اینکه اگر زن خواهان پیشرفت است باید حجاب و مسائل دینی را کنار بگذارد در کشورمان بعد از انقلاب باطل شد .

🔸امام جمعه گرگان افزود :بانوان کشور ما بعد از انقلاب با حفظ حجاب پیشرفت های گوناگونی از ورزش تا دانشگاه و مدارک عالیه را در مسولیت های مختلف کسب نمودند.

🔸وی تاکید کرد : بانوان کشور ما عملا به دنیا نشان دادند که حجاب مانع پیشرفت زنان نخواهد بود  و این شعار یک دروغ استعماری است.

🔸امام جمعه گرگان افزود : زن زندگی آزادی ، نه به حجاب اجباری ، دختران خیابان انقلاب ، کمپین یک میلیون امضا، چهارشنبه های  سفید  شعار های استعماری است .این شعارهای استعماری  یک جریان و یک پل و وسیله ای است که بتواند به کشور ما لطمه بزند.

🔸وی افزود : قطعا زنان ما به پیشرفت کشورشان علاقمند هستند و به این توطئه دشمن توجه ای ندارند تا به کشور آسیب برسد.

🔸آیت الله نورمفیدی اظهار داشت :به همه خانم ها توصیه می کنم که در این جریان استعماری قرار نگیرند و  ملتزم به قوانین کشور  و قانون حجاب و عفاف که هم پشتوانه محکم شرعی و هم پشتوانه محکم سیاسی دارد ،باشند .

🔸وی در ادامه گفت :من از نیروی انتظامی و عزیزانی که در زمینه. قانون عفاف و حجاب تلاش می کنند هم تشکر می کنم و هم تذکر به  اینکه مواظبت و مراقبت نمایند تا در اجرای این قانون قطعی شرعی و سیاسی بهانه به دست دشمنان خارجی ندهند.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

آخرین خطبه ها

آرشیو
logo

پربازدیدترین خطبه ها

آرشیو