پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/10/29

امام جمعه گرگان:جمهوری اسلامی ایران علاقمند به ایجاد تنش در منطقه نیست

آیت الله نورمفیدی گفت: جمهوری اسلامی ایران علاقمند به ایجاد تنش در منطقه نیست اما اگر دشمنان بخواهند برای ملت و کشور ما دردسر و مزاحمت ایجاد کنند ما پاسخ قاطع خواهیم داشت.

صوت خطبه

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز (جمعه ۲۹ دی) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان گفت: هفته آینده هفته بسیار مبارکی است، شب دوشنبه دهم ماه رجب ولادت امام جواد(ع) به عنوان جوانترین ائمه ماست و چه زیباست که نسل جوان ما اگر به دنبال الگو هستند از این امام بزرگ پیروی کنند و درس بگیرد.

امام جمعه گرگان با اشاره به سیزدهم ماه رجب، ولادت امام علی (ع)، افزود: این دو عید عزیز را به محضر حضرت ولیعصر(عج) و خاندان پیامبر (ص) تبریک می گوییم و به برکت وجود این بزرگواران و امام زمان(عج) نیز پیروان منتظر مهدی (عج) مورد لطف و عنایت خودشان قرار دهد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف نیز گفت: اعتکاف نیز از برنامه های بسیار خوبی است که چند روزی توجه انسان را از این جهان مادی جدا می کند.

 

کسب بهره معنوی زیاد در مراسم معنوی اعتکاف

 

آیت الله نورمفیدی ادامه داد: در ماه رجب خانه خدا و مهمان خدا بودن نقش بسیاری در ساختن انسان دارد و وقتی انسان سه شبانه روز مهمان خدا در خانه خدا باشد بهره های بسیار بالای معنوی خواهد برد.

وی تاکید کرد: ما واقعا به این جنبه های معنوی و ارتباط با خدا نیاز داریم که همین ضرورت وجودی انسان است.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به حمله موشکی برادران سپاه به مقرهای تروریست های داعشی و وابسته به اسرائیل و جاسوس های اسرائیل در اربیل عراق و ادلب سوریه، گفت: به دنبال حرکت تروریست ها در کرمان سپاه ضربه حسابی به این تروریست ها زد و تا حدی انتقام خون شهدای کرمان گرفته شد.

وی با با بیان اینکه حمله موشکی سپاه به ادلب سوریه از فاصله ۱۲۰۰ کیلومتری از خوزستان زده شد، افزود: فاصله ایران تا اسرائیل ۱۲۰۰ کیلومتر است و این بدین معناست که اسرائیل این پیام را دریافت کند که طی کردن فاصله ۱۲۰۰ کیلومتر به وسیله موشک کار ساده ای است.

 

تروریست ها در دنیا امنیت ندارند

 

آیت الله نورمفیدی گفت: تروریست هایی که بخواهند علیه ایران کاری کنند در هیچ جای دنیا امنیت ندارند حتی آن جاسوس اسرائیلی که در اربیل عراق به درک واصل شد.

وی ادامه داد: یک پیام کلی به جهان می دهیم که ما علاقمند به ایجاد تنش در منطقه نیستیم اما اگر خواسته باشند برای ملت و کشور ما دردسر و مزاحمت ایجاد کنند ما پاسخ قاطع خواهیم داشت.

امام جمعه گرگان با اشاره به ایستادگی مردم یمن در برابر زورگویی های آمریکا، اسرائیل و انگلیس، گفت: مردم آفریقای جنوبی هم علیه اسرائیل و در دفاع از مردم مظلوم غزه و فلسطین شکایت کردند که نفس این شکایت در دنیا بسیار معنا دارد.

وی افزود: امروز فریادهای جهانی اسرائیل علیه اسرائیل بلند شده و دنیا در برابر اسرائیل موضع گیری می کند.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

آخرین خطبه ها

آرشیو
logo

پربازدیدترین خطبه ها

آرشیو