پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

نماینده ولی فقیه در گلستان

1401/1/23

بايد از همه ظرفيت هاي براي جهاد تبيين بهره رفت

بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای جهاد تبیین/ منبرها بهترین ابزار در این نوع جهاد است

آیت الله نورمفیدی گفت: در امر جهاد تبیین باید از ابزارهای جدید بهره گرفت در عین حال اما هنوز منبرها و مداحی ها بهترین و موثرترین ابزار و وسیله ای هستند که می توان برای جهاد تبیین از آنها بهره برد.
آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» امروز (چهارشنبه ۲۵ اسفند) در گردهمایی ائمه جمعه استان گلستان ، تبلیغ و نشر دین را بسیار مهم برشمرد و اظهار داشت :بهترین عمل صالح در این شرایط کنونی دفاع از حریم دین خدا است.
نماینده ولی فقیه در گلستان یادآور شد: در جریان حرکت عظیم سیدالشهدا (ع) که در سخت ترین شرایط انجام شد، آن حضرت همچنان امید داشتند و همین باعث شد که آن عمل صالح توانسته است بر کل تاریخ و جهان اثر بگذارد.
وی به مسئله جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: جهاد تبیین بسیار مهم تر از جهاد نظامی یا حتی جهاد با نفس است و از همه اقدامات جهادی مهمتر است. اگر جهاد تبیین، انسان‌ساز است ‌و انسان ساخته شود می تواند در راه عقیده، آرمان و اهداف الهی هم با جان و هم با مال خود جهاد کند.
آیت الله نورمفیدی با تاکید براینکه یکی از مهم ترین وظایف انبیای الهی هم موضوع «تبیین» بوده است، گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر اعضای مجلس خبرگان با ایشان، امروز دیگر نمی شود با شمشیر و نیزه با دشمن جنگید بلکه باید از ابزارهای جدید و روز استفاده کرد.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

آخرین پیام ها

آرشیو
logo

پربازدیدترین پیام ها

آرشیو