پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

قدردانی امام جمعه گرگان از سپاه پاسداران برای تنبیه و موشک باران مقر صهیونیست‌ها

1401/1/23

دنیا در برابر جنایت سعودی‌ها حتی نفس هم نمی‌کشد

آیت الله نورمفیدی گفت: اسرائیل شرارت هایی می کرد و لازم بود به این شرارت ها جواب داده شود و بحمدالله سپاه پاسداران خیلی خوب پاسخ این شرارت ها را با موشک های نقطه زن داد. آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» ظهر امروز«جمعه ٢٧ اسفند» در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان روز ولادت حضرت ولیعصر (عج) را تبریک گفت و اظهارکرد: کشور ما، کشور ائمه اطهار (ع) و امام زمان (عج) است و امروز مشکلاتی داریم که امیدواریم هرچه زودتر گرفتاری های معیشتی، مردم، گرانی، بیکاری، مشکلات اقتصادی و بی ثباتی در مسائل اقتصادی برطرف شود.

آیت الله نورمفیدی گفت: اسرائیل شرارت هایی می کرد و لازم بود به این شرارت ها جواب داده شود و بحمدالله سپاه پاسداران خیلی خوب پاسخ این شرارت ها را با موشک های نقطه زن داد.
آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» ظهر امروز«جمعه ٢٧ اسفند» در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان روز ولادت حضرت ولیعصر (عج) را تبریک گفت و اظهارکرد: کشور ما، کشور ائمه اطهار (ع) و امام زمان (عج) است و امروز مشکلاتی داریم که امیدواریم هرچه زودتر گرفتاری های معیشتی، مردم، گرانی، بیکاری، مشکلات اقتصادی و بی ثباتی در مسائل اقتصادی برطرف شود.
امام جمعه گرگان با تسلیت درگذشت آیت الله علوی گرگانی، از مراجع عظام تقلید و تشییع باشکوه پیکر ایشان در شهر گرگان گفت: از همه کسانی که در تشییع باشکوه پیکر آیت الله علوی گرگان شرکت کردند قدردانی می کنیم و خداوند به همه کسانی که شعائر دینی را تکریم می کنند و پیکر این سید بزرگوار را تشییع کردند، اجر و پاداش دهد. در قم هم تشییع باشکوهی انجام شد و یکی از مراجع عظام بر جنازه ایشان اقامه نماز کرد ‌و در جوار حضرت فاطمه معصومه (س) خاکسپاری شدند.
نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: اسرائیل شرارت هایی می کرد و لازم بود به این شرارت ها جواب داده شود و بحمدالله سپاه پاسداران خیلی خوب پاسخ آنها را داد و ده موشک به مرکز آموزشی و نظامی اسرائیل در اربیل عراق زد. اما نکته جالب این است که موشک ها مراکزی را که زدند در کنار محل های مسکونی مردم بود اما این موشک باران آسیبی و خسارتی به مردم دیگر وارد نکرده و این سبب تعجب خود آمریکایی ها و اسرائیلی ها شده است که ایران در موشکی انقدر دقیق نقطه زنی می کند.
وی بیان کرد: دنیا بداند ایران امروز، ایرانِ ۴۰ سال قبل نیست و ایران اوایل پیروزی انقلاب نیست. آن روزها ما حتی سیم خاردار هم نداشتیم و باید از دیگران التماس می کردیم اما امروز موشک های نقطه زن داریم. از نیروهای نظامی، ارتش و سپاه قدردانی می کنیم و از خداوند می خواهیم روزبه روز قوی تر و موجب ترس و هراس دشمنان شوند که این یک دستور قرانی است.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

آخرین پیام ها

آرشیو
logo

پربازدیدترین پیام ها

آرشیو