پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/12/4

امام جمعه گرگان :شرکت در انتخابات یک حق و تکلیف همگانی است

امام جمعه گرگان در خطبه‌های نماز جمعه گفت: شرکت در انتخابات یک حق و تکلیف و جهاد همگانی است و همه در برابر این مسئله بسیار مهم اجتماعی وظیفه داریم.

صوت خطبه

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: شاید هیچ یک از مسائل اسلامی به اندازه امام زمان (عج) برایش روایت وجود نداشته باشد.

وی گفت: پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند اگر از عمر دنیا تنها یک روز هم باقی مانده باشد خداوند آن یک روز را آنقدر طولانی می‌کند تا یک مرد بزرگی از اهل بیت من را مبعوث و همه دنیا  و  بشریت را به عدل و داد می رساند.

امام جمعه گرگان خاطرنشان کرد: ما به آینده تاریخ امیدواریم و هیچگاه نباید مایوس شویم.

آیت الله نورمفیدی بیان کرد: امیدوارم خداوند متعال به ما این توفیق را بدهد تا ظهور آقا امام زمان(عج) و آن دولت عدل و عدالت را ببینیم.

وی در خطبه‌های دوم نماز جمعه امروز گرگان با تبریک میلاد امام زمان (عج) گفت: روز میلاد حضرت ولی عصر (عج)  روز سربازان گمنام امام زمان(عج) نیز می باشد که این روز را به این مجاهدان برقراری امنیت تبریک می‌گوییم.

امام جمعه گرگان تصریح کرد: در این اتفاق اخیر دیدید که سیستم اطلاعاتی ما حقیقت جنایتکارانه‌ رژیم صهیونیستی را فاش کردند‌ و هویت جعلی رژیم صهیونیستی را بیشتر به دنیا نشان دادند.

آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: ویژگی سیستم اطلاعاتی ما این است که مبنای عملکرد آنها دین، اخلاق و رعایت آبروی دیگران است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو، افزود: مسئله انتخابات مسئله بسیار مهمی است و دشمنان ما نمی‌خواهند ایران سربلند باشد و به جلو پیش برود.

امام جمعه گرگان گفت: دشمن در تلاش است تا ابهاماتی را برای مردم ایجاد کنند که مشارکت در انتخابات را کاهش دهند.

آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: متاسفانه در داخل نیز برخی افراد با این القا دشمن همراهی می‌کنند.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به اینکه برخی مشکلات اقتصادی را با شرکت در انتخابات گره می‌زنند، بیان کرد: نباید این مشکلات که ما آن را نفی هم نمی‌کنیم عاملی برای ضربه زدن به هویت ملی و دفاع از این هویت تبدیل کنیم.

وی افزود: نفس شرکت در انتخابات آثار و برکاتی دارد چون در بیرون از کشور نیز به انتخابات ما توجه می‌کنند و به مشارکت و حضور فعالانه مردم در انتخابات دقت می‌کنند و در تصمیم‌گیری سایر کشورها در برخورد با کشور ما موثر است.

امام جمعه گرگان گفت: شرکت در انتخابات یک حق و تکلیف و جهاد همگانی است و همه برابر مسائل بسیار مهم اجتماعی وظیفه داریم.

آیت الله نورمفیدی گفت: دشمن نمی‌خواهد انتخابات ما پرشور باشد و ما در مقابل این خواست دشمن وظیفه داریم حضور باشکوه داشته باشیم و این حضور ما یقینا یک نوع جهاد برابر توطئه دشمن محسوب می شود.

وی در خصوص‌ایجاد شبهه تخلف و تقلب، افزود: من شاهد تلاش‌های مسوولان برگزاری انتخابات هستم و روز گذشته نیز در جمع مسوولان برگزاری انتخابات در استان بودم و دیدم یک مسوولی که در یکی از شهرها که نباید کاری می‌کرده را عزل کردند و مسوولان این دغدغه را دارند که از این آراء حفاظت کنند.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

آخرین خطبه ها

آرشیو
logo

پربازدیدترین خطبه ها

آرشیو