پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/3/12

امام جمعه گرگان (آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی) :امام خمینی(ره) شخصیت بی نظیر تاریخ معاصر است

امام جمعه گرگان گفت (آیت‌الله نورمفیدی) : امام خمینی (ره) به دلیل بهره‌مندی کامل از آموزه‌های اسلامی و عمل به آن، تاثری عمیقی در دنیای معاصر گذاشت و شخصیت بی‌نظیر و ممتاز این دوران است .

صوت خطبه

آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان با گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، اظهار کرد: امام راحل شخصیت بزرگی داشت که رهبران کشورهای دنیا در برابر ایشان احساس کوچکی و شاگردی می‌کردند و ما باید همواره قدردان این مرد بزرگ نهضت انقلاب باشیم.

همچنین آیت‌الله کاظم نورمفیدی ادامه داد: شهید مطهری درباره شخصیت امام خمینی (ره) عنوان می‌کند که قدم برداشتن در راه خدا، ایمان به هدف، انتخاب راه و ایمان به مردم از ویژگی بارز ایشان بود

امام جمعه گرگان با گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد، گفت: مردم تهران، قم و دشت ورامین به دستگیری امام راحل در مدرسه فیضیه و سخنرانی علیه شاه، اعتراض کردند و شماری از آن‌ها در این راه به شهادت رسیدند.

آیت الله نورمفیدی ادامه داد: امام راحل با نهضت ۱۵ خرداد که متفاوت از سایر نهضت است، به دنبال این بود که کشور را از استعمارزدگی خارج کند و نظامی مستقل برپایه دین و اسلام تشکیل دهد که امروز برکات این نهضت در جامعه دیده می‌شود.

وی تاکید کرد: برای پیروزی نهضت امام راحل، سرمایه بزرگی از جمله شهیدان مطهری، بهشتی، شهدای محراب، شهدای دفاع مقدس، تقدیم شکل گیری و پایداری این تقدیم شده و هرگز فراموش نخواهد شد.

وی با اشاره به این که انقلاب، نعمت بسیار بزرگ است، گفت: هیچ وقت نباید از شکر آن غافل شویم.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

آخرین خطبه ها

آرشیو
logo

پربازدیدترین خطبه ها

آرشیو