پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/11/13

امام جمعه گرگان:دنیا در حال بسیج شدن علیه زورگویان عالم است

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه دنیا علیه آمریکا، اسرائیل، فرانسه و انگلیس است، گفت: دنیا در حال بسیج شدن علیه این زورگویان عالم است.

صوت خطبه

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز (جمعه ۱۳ بهمن) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان با اشاره به روز سه شنبه ۲۵ ماه رجب، سالروز شهادت امام کاظم (ع)، این مصیبت را محضر فرزند گرامی شان امام زمان (عج) و همه علاقمندان به خاندان پیامبر(ص) و موسی بن جعفر(ع) تسلیت گفت و افزود: ان شاالله خداوند به ما توفیق دهد پیروان امامان معصوم مان باشیم.

امام جمعه گرگان افزود: ۲۶ رجب سالروز وفات ابوطالب پدر امیرالمومنین(ع) است و بر اساس تمام منابع شیعی حضرت ابوطالب مومن بوده است و متاسفانه برخی ها در مورد حضرت ابوطالب این نظر را ندارند و می گویند با شرک از دنیا رفته است.

وی با بیان اینکه برخی در مورد مومن نبودن ابوطالب تلاش می کنند، ادامه داد: ابوطالب مثل مومن آل فرعون مومن بوده است و ظاهرا با آنها همراه بوده تا بتواند با پیامبر(ص) همراهی و از ایشان محافظت کند.

آیت الله نورمفیدی گفت: ارتحال این مرد بزرگ را به محضر امام زمان(عج) و مسلمانان تسلیت می گوییم.

وی با اشاره به ۱۹ بهمن، روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: در این روز نیروی هوایی رژیم گذشته در مدرسه علومی محضر امام آمدند و ابراز وفاداری کردند و همافران نیروی هوایی آمدند و اظهار وفاداری کردند.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به حوادث اخیر دو هفته گذشته در ایران و پرتاب ماهواره ایران، گفت: ماهواره ثریا و ماهواره بر صد برای اولین بار از سوی ایران پرتاب شده است و باعث حیرت جهانیان شده است.

وی افزود: دشمنان اول از این اقدام حیرت کردند و بعد شروع به تخریب کردن می کنند. اینها دیگر از خود بی خود شدند.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه فناوره ای ماهواره ای صنعت بالایی است، گفت: ایران هم وارد این صنعت شده است که هر دو این دو مسئله مهمی است.

وی اظهارداشت: ایران با توجه به تحریم های انجام شده به این فناوری دست پیدا کرده است و دشمنان از این اقدام دشمن ناراحت هستند.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه این اقدام جمهوری اسلامی ایران برای دنیا یک پیام دارد، گفت: کشوری که در این ۴۵ سال با انواع مشکل روبرو بوده است بدون وابستگی به شرق و غرب یک پیشرفتی را به دست آورده است.

 وی افزود: کشوری را که می تواند این اقدامات را انجام دهد مشکلات اقتصادی خودش را نیز می تواند حل کند.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به برپایی نمایشگاه پیشرفت های علمی در هفته گذشته و دیدار مقام معظم رهبری با فعالان اقتصادی، گفت: ایران در این زمینه پیشرفت های عظیمی را در مسائل اقتصادی به دست آورده است و دیدار با مقام معظم رهبری و برپایی نمایشگاه هم مسئله مهمی است.

وی ادامه داد: نخبگان علمی ما که توانستند چنین چیزهایی را بسازند، مشکلات کشور را می توانند حل کنند و این مسائل برای آینده کشور ما امیدوار کننده است. با این نکات مشکلات اقتصادی ما هم در آینده حل خواهد شد.

امام جمعه گرگان با اشاره به استفاده اسرائیل از بمب های فسفری سفید، افزود: این بمب باعث نابودی همه چیز می شود و حتی  موجودات زنده را از بین می برد و محققین دنیا نیز بررسی کرده اند که اسرائیل از بمب های فسفری استفاده می کند.

وی گفت: اسرائیلی حتی قبرستان ها را شخم می زنند و بدن ها را در می آورند و حتی به مرده ها هم رحم نمی کنند. این چه دنیا و سازمان مللی است.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه دنیا علیه آمریکا، اسرائیل، فرانسه و انگلیس است، افزود: دنیا در حال بسیج شدن علیه این زورگویان عالم است و ان شاالله روزی انفجاری علیه آنها به وجود آید و تمام بنیان آنها را نابود کند و از بین ببرد.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

آخرین خطبه ها

آرشیو
logo

پربازدیدترین خطبه ها

آرشیو