پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/1/18

امام جمعه گرگان: روز قدس نماد طرد رژیم غاصب صهیونیستی است

امام جمعه گرگان گفت: روز جهانی قدس نماد طرد رژیم فاسد و جنایتکار صهیونیستی از سوی مسلمانان است که بسیاری از کشورها و همپیمانانش می‌خواهند این رژیم کودک‌کش را موجه جلوه دهند.

صوت خطبه

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: رژیمی که به مسجد الاقصی به عنوان نخستین قبله مسلمانان حمله می‌کند و مسلمانان و معتکفان را به شهادت می رساند و جمعی دیگر را زندانی می‌کند، بدون شک جایی در میان امت اسلامی نخواهد داشت.
آیت‌الله نورمفیدی در ادامه با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس بیان کرد: از چند دهه قبل کشورهایی مانند مصر و اردن با برقراری روابط با اسرائیل جنایتکار قصد داشتند جنایات این کشور را عادی‌سازی کنند، اما به رغم همه تلاش‌های این چنین دولت‌هایی مردم آن کشورها این موضوع را نپذیرفتند.
امام جمعه گرگان: روز قدس نماد طرد رژیم غاصب صهیونیستی است
آیت‌الله نورمفیدی یادآور شد: در مسابقات جام جهانی فوتبال در قطر خبرنگاران اسرائیلی تلاش داشتند با مصاحبه‌های خود از مردم بفهمانند که آنها هم هستند اما مخالفت‌های مردمی در مصاحبه ندادن با این خبرنگاران به قدری بود که آنان اعتراف کردند، مردم دست رد به سینه‌شان زدند.
امام جمعه گرگان خاطرنشان کرد: دنیا این همه جنایات اسرائیل غاصب را می‌بیند، اما نفسش در نمی‌آید و حتی از مسلمانان و کشورهای عربی می‌خواهد این رژیم را به رسمیت بشناسند.
وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت روز قدس نه تنها همه ما، بلکه آنان که انسانیت دارند، باید بلند شوند و فریاد مرگ بر اسرائیل سر دهند.
آیت‌الله نورمفیدی افزود: باید مساله رفراندوم به پیشنهاد رهبر معظم انقلاب به صورت آزاد با حضور همه گروه‌های مسلمان، مسیحی و یهودی برای حضور یا عدم حضور این رژیم برگزار شود که بدون شک انتخابات آزاد نتیجه‌اش حذف اسرائیل و روی کار آمدن دولت مردمی خواهد بود.
امام جمعه گرگان در ادامه خطبه‌های امروز با اشاره به در پیش بودن شب‌های قدر و جایگاه، شان و منزلت این شب‌ها که در آیات قرآنی، روایات ائمه و سیره رسول مکرم اسلام (ص) به آن پرداخته شده، گفت: تاثیرگذار بودن این شب‌ها که منجر به رقم خوردن سرنوشت آدمی می‌شود، با دعا، استغفار و در خانه خدا رفتن مقدور و میسر است.
آیت‌الله نورمفیدی تاکید کرد: باید این شب‌ها را قدر بدانیم و امیدوارم که این دعاها در مقدرات کلی کشور هم تاثیرگذار باشد.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

آخرین خطبه ها

آرشیو
logo

پربازدیدترین خطبه ها

آرشیو