پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/1/4

آیت الله نورمفیدی:«مهار تورم و رشد تولید» نیازمند هماهنگی همه بخش‌های دولتی و خصوصی است

امام جمعه گرگان گفت: تحقق شعار سال و رسیدن به هدف «مهار تورم و رشد تولید» نیازمند همکاری و هماهنگی همه بخش‌های تولیدی اقتصادی دولتی و خصوصی است.

صوت خطبه

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: نامگذاری سال‌های اخیر از سوی رهبر معظم انقلاب بر مبنای اقتصادی نشان دهنده توجه ویژه ایشان به مسائل اقتصادی و معیشت مردم است.
وی بیان کرد: از سوی دیگر این نامگذاری به خاطر آن است که دولت برآمده از معارف اسلامی در جمهوری اسلامی به مسائل دنیوی مردم هم اهمیت بیشتری بدهد.
امام جمعه گرگان ادامه داد: تقاضای ما از همه مسوولین، دولت، مجلس و قوه قضاییه و آنهایی که دستی در کار دارند این است با برنامه‌ریزی دقیق در راستای تحقق شعار سال مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند تا مردم احساس خوشحالی نمایند.
نماینده ولی‌فقیه در گلستان افزود: امسال باید برای مهار تورم تلاش زیادی شود تا گرانی‌ها مهار شده و مردم این احساس را در همه امور زندگی داشته باشند.
وی تصریح کرد: همه واحدهای اقتصادی و تولیدی در بخش های دولتی و خصوصی مکلف هستند برای تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید در کنار یکدیگر گام‌های جدی و عملی بردارند.
نماینده ولی فقیه دراستان گلستان با اشاره به نامگذاری های انجام شده از سوی رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر، ادامه داد: توجه ویژه معظم له به مسائل اقتصادی و بیانگر ارزش و اهمیت حل مسائل معیشتی مردم از سوی مدیران است.
امام جمعه گرگان گفت: مشکلات اقتصادی به شدت دامن‌گیر مردم شده و معیشت مردم با مشکلات شدیدی مواجه شده است.
نماینده ولی فقیه در استان گلستان بیان کرد: در سال جاری انتظار از همه مسئولان آن است که برای مهار تورم اهتمام جدی تر از خود نشان داده تا گرانی‌های افسارگسیخته مهار و رضایتمندی مردم حاصل شود.
آیت‌الله نورمفیدی یادآور شد: برای رشد تولید هم تولیدکنندگان باید کالاهای باکیفیتی تولید کنند که مردم به جای خرید کالاهای خارجی مشابه، به خرید اجناس و کالای داخل ترغیب شوند.
آیت‌الله نورمفیدی در ادامه با اشاره به همزمانی بهار طبیعت با ماه رمضان گفت: به فرموده نبی مکرم اسلام بهترین عمل در ماه رمضان شستشو دادن روح و وجود انسان است تا اعضا و جوارح به سمت گناه نروند.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

آخرین خطبه ها

آرشیو
logo

پربازدیدترین خطبه ها

آرشیو