پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1401/11/21

امام جمعه گرگان: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن واجب‌ است

امام جمعه گرگان گفت: در شرایطی که دشمنان از جمله آمریکا، اسرائیل، آل‌سعود با گسیل شبکه‌های رسانه‌ای تلاش دارند امنیت و آرامش کشور را بر هم بزنند، شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن به‌عنوان یکی از نشانه‌های انسجام مردم واجب‌ است.

صوت خطبه

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه 21 بهمن گرگان اظهار کرد: به عنوان وظیفه شرعی همه ملت باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند و مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنند.
وی بیان کرد: هرچند در کشور مشکلاتی وجود دارد اما مردم برای دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی ایستادگی و پاسداری خواهند کرد.
امام جمعه گرگان در ادامه به ابعاد دیگر انقلاب اسلامی ایران در بهمن ۵۷ اشاره کرد و گفت: در ۲۵۰ سال قبل شخصیت‌های بزرگ همچون میرزای شیرازی، میرزا کوچک‌خان جنگلی، شهید مدرس، ریسعلی دلواری و بسیاری از مراجع تقلید، علما، سیاسیون و مجاهدان برای بیرون راندن بیگانگان و نجات دادن کشور از سلطه آنان تلاش کردند و جان خود را از دست دادند.
آیت‌الله نورمفیدی افزود: بعد از چنین شخصیت‌هایی حضرت امام (ره) با ادامه دادن این مسیر توانست اهداف گذشتگان را به نتیجه برساند.
وی ادامه داد: عده‌ای در راستای شعار جدا بودن دین از سیاست به ملت از جمله جوانان ایران اسلامی دروغ می‌گویند در حالی که همگان باید بدانند حرکت امام خمینی (ره) حرکتی پیامبر گونه بود.
آیت‌الله نورمفیدی در ادامه به مساله اخیر رخ داده در مجلس نمایندگان آمریکا مبنی بر موضع‌گیری بانویی مسلمان علیه اسرائیل و برخورد مدعیان و دروغ پردازان شعار آزادی و دموکراسی با این زن مسلمان اشاره کرد و گفت: آنان دم از آزادی می‌زنند اما در برابر موضع‌گیری یک بانوی مسلمان برافروخته می‌شوند.
امام جمعه گرگان تاکید کرد: دشمنان بدانند مردم ایران و دیگر مسلمان جهان نسبت به این مسائل آگاه شده و تمام توطئه‌ها و نقشه‌های آنان را می‌دانند.
آیت‌الله نورمفیدی در ادامه نیز به زلزله خوی، ترکیه و سوریه اشاره کرد و گفت با توجه به سرد بودن هوا در این مناطق به خصوص منطقه زلزله زده خوی، نیاز است مردم همچنان نسبت به این زلزله‌زدگان کمک کنند.
بر اساس این گزارش امروز در مصلای نماز جمعه گرگان میز خدمت از سوی دادگستری گلستان دایر شده بود که بیش از ۵۰ نفر از مردم با حضور در این میز خدمت سوالات و مشکلات خود را با مقامات ارشد قضایی استان در میان گذاشتند.
همچنین از سوی جمعیت هلال احمر استان صندوق جمع آوری کمک‌های مردمی جهت کمک به زلزله‌زدگان خوی و میز خدمتی از سوی اداره آموزش فنی و حرفه‌ای گرگان نیز دایر شده بود.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

آخرین خطبه ها

آرشیو
logo

پربازدیدترین خطبه ها

آرشیو