پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1401/9/5

آیت الله نورمفیدی:هدف بسیج خدمت به خلق و جلب رضایت خداوند است

امام جمعه گرگان گفت: تفکر بسیجی به دنبال پست و مقام و جایگاه نیست و هدفی جز خدمت به خلق و جلب رضایت خداوند ندارد.

صوت خطبه

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه گرگان با اشاره به فرارسیدن پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) اظهارداشت: معمار کبیر انقلاب اسلامی با نگاه آسمانی و الهی تشکیل لشگر ۲۰ میلیونی را لازم و وجودش را برای ایران یک ضرورت دانستند.
وی بیان کرد: تعبیر امام راحل مبنی بر این که بسیج لشکر مخلص خداست، بهترین عنوان برای این مجموعه است و این تعبیر بسیار باعظمت است.
نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: تفکر بسیجی در اقشار و اصناف اعم از کارگر و کشاورز، کارمند و بازاری وجود دارد و هر کدام از این بخش‌ها در شرایطی که دشمن اسلحه‌اش را به سمت ملت و نظام گرفته و در حال تیراندازی‌ست، وارد میدان می‌شوند و از کیان کشور دفاع می‌کنند.
آیت‌الله نورمفیدی با یادآوری پنجم آذر سالروز قیام‌ مردم گرگان علیه رژیم شاهنشاهی گفت: در این روز مردم گرگان تظاهرات آرامی داشتند اما رژیم شاهنشاهی مردم را به گلوله بست و عده‌ای در آن روز شهید شدند.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: رژیم شاهنشاهی حتی به بیمارستان که براساس قوانین بین‌المللی باید یک جای امن باشد، حمله و تیراندازی کردند و فرزند یکی از روحانیون این‌ شهر را به شهادت رساندند.
وی هفتم آذر ماه، روز نیروی دریایی ارتش را گرامی داشت و گفت: این بخش از نیروهای مسلح کشور در دوران دفاع مقدس خدمات ارزنده‌ای از جمله بستن راه‌های مواصلاتی برای عراق را انجام داد و تا ضمن ناامن کردن شرایط برای رژیم بعثی عراق، مانع صادرات نفت آن کشور شود.
نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: نیروی دریایی ارتش در دوران دفاع مقدس ۲۶ عملیات را در آب‌های نیلگون خلیج فارس انجام داد و در شرایط فعلی هم این نیرو به آب‌های منطقه‌ای، بین‌المللی و اقیانوس برای ایجاد امنیت راه‌های دریایی مبارزه با دزدان دریایی ورود کردند.
آیت‌الله نورمفیدی تصریح کرد: روز پنجشنبه دهم آذر ماه سالروز شهادت سیدحسن مدرس است که یک مجتهد مسلم و مورد افتخار روحانیت بود.
امام جمعه گرگان بیان کرد: عده‌ای که علیه روحانیت حرف می‌زنند بدانند کشور ما چنین شخصیت‌هایی داشت که هم آبروی ملت و روحانیت بودند و هم در مواقع حساس کشور را حفظ می‌کردند.
امام جمعه گرگان همچنین در ادامه فرا رسیدن پنجم جمادی‌الاول سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت و بیان داشت: آن بانوی بزرگوار بعد از به شهادت رسیدن پرچمدار کربلا، با سخنرانی‌های خود در مجالس یزید در کوفه و شام، نگذاشت، این پرچم بر زمین بماند.
آیت‌الله نورمفیدی یادآور شد: پرستاران نیز که با کمال اخلاص، اخلاق، قدرت و تلاش خود به بیماران نیازمند کمک و دستگیری می‌کنند و به آنان روحیه می‌دهند، کارشان سخت است.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

آخرین خطبه ها

آرشیو
logo

پربازدیدترین خطبه ها

آرشیو