پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1401/8/27

آیت الله نورمفیدی : اغتشاش وتخریب و آتش زدن اموال عمومی پذیرفته نیست

امام جمعه گرگان با اظهار تاسف از بروز آشوب‌های اخیر در کشور گفت: هیچ کس منکر وجود مشکل در جامعه نیست اما نباید به بهانه آن عده‌ای اقدام به اغتشاش و تخریب و آتش‌زدن اموال عمومی و کشتن افراد و شهروندان کنند.

صوت خطبه

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی ۹ آبان در اعتراض به این آشوب‌ها نشان داد که بخش عمده جامعه به این رفتارها رضایت نمی‌دهند و حاضر به تداوم این شرایط نیستند.
وی به حوادث اخیر سیستان و بلوچستان و سفر نمایندگان ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی برای بررسی آن اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب توجه ویژه‌ای به مردم شیعه و سنی این استان دارند و محرومیت آنجا را از نزدیک حس و لمس کرده‌اند و با توجه به مسائل اخیر در آن استان، بسیار ناراحت هستند.
نماینده ولی‌فقیه در گلستان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب به نمایندگان ویژه تاکید کردند که مسائل بدون هیچ ملاحظه‌ای بررسی و گزارش آن به شورای عالی امنیت ملی به منظور تصمیم‌گیری نهایی ارسال شود.
امام جمعه گرگان گفت: در حوادث سیستان و بلوچستان چند ماموران امنیتی به شهادت رسیدند و عده‌ای از مردم بیگناه هم شهید و برخی جانباز شدند.
آیت‌الله نورمفیدی افزود: افرادی که در آن حوادث مردم را تحریک کرده و بنزین روی آتش دشمن ریختند باید شناسایی و با توجه به میزان جرمشان مجازات و محکوم شوند.
وی گفت: در این بررسی‌ها باید مسوولینی که در بروز این حوادث قصوری داشتند شناسایی و مجازات شوند.
امام جمعه گرگان با اشاره به نقش‌آفرینی مستقیم آمریکا، اسرائیل، برخی کشورهای اروپایی و آل سعود در بروز اغتشاشات اخیر کشور، گفت: جبهه استکبار به دنبال سوریه سازی در ایران است.
آیت الله سید کاظم نورمفیدی اظهار کرد: ریشه اغتشاشات و ناآرامی های اخیر، خارج از کشور بوده و با حمایت ویژه آمریکا، اسرائیل، برخی کشورهای اروپایی و آل سعود آدم کش این اتفاقات رقم می خورد.
وی ادامه داد: با همت همه نیروهای انتظامی و نظامی و امنیتی و با همراهی مردم پروژه سوریه سازی در ایران ناکام خواهد ماند.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

آخرین خطبه ها

آرشیو
logo

پربازدیدترین خطبه ها

آرشیو