پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1401/8/7

آیت الله نورمفیدی :حادثه شاهچراغ جوانب مختلف آشوب و اغتشاشات اخیر را روشن کرد

امام جمعه گرگان گفت: جنایت تروریستی در شاهچراغ شیراز جوانب مختلف آشوب و اغتشاشات اخیر را روشن کرد و برخی ندانسته از این مسایل حمایت کردند.

صوت خطبه

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان اظهارداشت: ابعاد آشوب و اغتشاشات اخیر به بهانه درگذشت فوت مهسا امینی که دلیل اصلی آن مشخص نیست، به ترور رخ داده و به شهادت رساندن جمعی از هموطنان ما در شاهچراغ رسیده است.
وی بیان کرد: حوادث اخیر در کشور ریشه و منشاش در تشکیل مثلث آل سعود، رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار است.
آیت‌الله نورمفیدی تصریح کرد: اعتراضات اگر منطقی باشد ما هم قبول داریم، اما آتش زدن قرآن، توهین به مقدسات، آتش زدن و تخریب اموال عمومی و بانک‌ها، برداشتن چادر از سر زنان و بانوان محجبه و این حادثه اخیر شیراز را اگر کسی ابعادش را نفهمد باید در خودش و عقلش شک‌ کند.
 امام جمعه گرگان گفت: بدتر از حوادثی مثل کشته شدن مهسا امینی در اروپا و آمریکا رخ می‌دهد، اما کسی صدایش در نمی‌آید اما با کوچکترین حرکتی در ایران، همه یکصدا شده تا به اهدافشان که همانا نابودی ایران و اسلام و آحاد جامعه است و پول‌های زیادی برایش خرج کردند، برسند.
آیت‌الله نورمفیدی افزود: برای آگاهی و روشن شدن افکار جامعه و جوانان، معلمان، پدران و مادران و اساتید دانشگاه وظیفه سنگینی دارند.
وی ادامه داد: اگر این گروه‌ها آگاه‌سازی نکنند، جوانان از رسانه‌های معاند و بیگانه الگو می‌گیرند و حرف‌های آنان را قبول می‌کنند.
آیت‌الله نورمفیدی تصریح کرد: اگر فرزندی با پدر یا خانواده‌اش مشکل داشته باشد، اجازه دخالت دشمن را نخواهد داد و امروز شرایط امروز کشور همین حالت است و نباید اجازه دخالت بیگانگان را برای حل مشکلات داخلی خود بدهیم.
وی بیان کرد: خوشبختانه استان ما با اشراف کامل اطلاعاتی و همکاری نیروی نظامی، انتظامی، امنیتی، سپاه و بسیج کمترین مشکل را در حوادث اخیر داشت و این یک افتخار برای گلستان محسوب می‌شود.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

آخرین خطبه ها

آرشیو
logo

پربازدیدترین خطبه ها

آرشیو