پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1401/7/22

آیت الله نورمفیدی :غیرت ملی اجازه رسیدن دشمنان به اهدافشان را نخواهد داد

امام جمعه گرگان گفت: غیرت و تعصب ملی ایرانیان اجازه دخالت بیگانگان در امور کشور و رسیدن دشمنان به اهدافشان را نخواهد داد.

صوت خطبه

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان اظهارداشت: اغتشاشاتی که طی روزهای گذشته در کشور ایجاد شد، ربشه‌اش از چهار ماه قبل (خرداد ماه) در یکی از اندیشکده‌های آمریکایی برنامه‌ریزی شده بود.
 وی بیان کرد: آن اندیشکده براساس برنامه‌های خود توصیه‌هایی به سران و مسوولان آمریکایی کرده بود که ضمن همراهی با برخی افراد و گروه‌ها در اغتشاشات، بایدن رییس جمهور کشورشان نباید، مذاکرات را قبول کند، زیرا قبول آن باعث خواهد شد تا وضع ایران خوب شود و مردم با آنان در جهت رسیدن به اهدافشان همراهی نخواهند داشت.
 آیت‌الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند، ملتی که حدود ۳۰۰ هزار شهید و با داشتن نیروهای نظامی و انتظامی هیچگاه احازه نخواهند داد که ایران به افغانستان تبدیل شود.
 وی گفت: در اغتشاشات اخیر متاسفانه اروپایی‌ها هم تحت تاثیر آمریکا قرار گرفته و اکنون که این قضایا فروکش کرده در حال فراخواندن دیپلمات‌های خود از ایران هستند.
 آیت‌الله نورمفیدی افزود: در اوج آن اغتشاشات این کشورها دست به چنین کاری نزدند، اما اکنون که اوضاع آرام دست این کار را می‌کنند که نشان دهند وضعیت ایران و امنیتش خوب نیست و کار این نظام تمام شده است.
 یقین داریم که مشکلات کشور با تدابیر دولت، مجلس و مسوولان نظام حل خواهد شد
 امام جمعه گرگان اضافه کرد: براساس رصدها و گزارش نیروهای داخلی و پایش‌های انجام شده، در این مدت رسانه‌های فارسی زبان معاند همچون بی‌بی‌سی که وابسته به انگلیسی‌ها است، ایران اینترنشنال که برای سعودی‌ها است، صدای آمریکا و رادیو فردا که شبکه‌های آمریکایی بوده و شبکه من و تو که برای بهائیت است در این اغتشاشات بیش از ۱۷ هزار و ۳۰۰ دروغ همچون به قتل رساندن مهسا امینی، فوت رهبر معظم انقلاب، به خاک و خون کشیده شدن دانشگاه صنعتی شریف، سقوط اشنویه و غیره علیه ایران اعلام کردند.
 آیت‌الله نورمفیدی تصریح کرد: البته نباید ما نیز به علت مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد و آن هم نشات گرفته از فشارها و تحریم‌های دشمنان است، شویم، اما از سوی دیگر یقین داریم که این مشکلات با تدابیر دولت، مجلس و مسوولان نظام حل خواهد شد.
 وی گفت: برای آمریکا که زمانی کل کشور دستش بود، بسیار سخت است که امروز این قدرت ایران را منطقه و جهان را ببیند و دست به یک سری اقدامات می‌زنند که در مسیر رسیدن به هدف‌هایش موفق نمی‌شود.
 آیت‌الله نورمفیدی بیان کرد: امروز پدران و مادران وظیفه دارند با فرزندانشان صحبت کنند و آنان را از این قضایای هیجانی و تحریک‌آمیز کنار بکشند و نگذارند به اصطلاح بنزین بر روی اغتشاشات بریزند.
 امام جمعه گرگان گفت: الیته این اغتشاشات نیز باید گوشزدی برای مسوولان هم باشد که مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را زودتر و سریع‌تر حل کنند که البته با ارتباطاتی که با کشورهای همسایه و آسیایی برقرار شده امید داریم به زودی شاهد برطرف شدن مشکلات باشیم.
 آیت‌الله نورمفیدی همچنین سالروز ولادت حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) و هفته وحدت را تبریک گفت.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

آخرین خطبه ها

آرشیو
logo

پربازدیدترین خطبه ها

آرشیو