پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1401/6/11

امام جمعه گرگان: مردم عراق با اتحاد و برادری اختلافات را کنار بگذارند/ راهپیمایی اربعین عظمت واقعه کربلا را بالاتر می برد

آیت الله نورمفیدی گفت: مردم عراق با اتحاد و برادری باید اختلافات را کنار بگذارند و یکپارچه در مقابل مسائل به وجود آمده ایستادگی کرده و وحدت و اتحاد خود را حفظ کنند.

صوت خطبه

آیت‌الله «سیدکاظم نورمفیدی» ظهر امروز (جمعه 11 شهریور) در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته گرگان گفت: مسائل اخیری که در عراق رخ داده، مایه غم جهان اسلام و مصیبتی بزرگ است.
نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با بیان اینکه این مسائل و درگیری ها از سوی دشمنان برنامه‌ریزی شده است، افزود: این درگیری‌ها بدون شک از سوی کشورهایی که خود را ابرقدرت می‌دانند، طراحی شده است.
وی تاکید کرد: مردم عراق با اتحاد و برادری باید اختلافات را کنار بگذارند و یکپارچه در مقابل این مسائل ایستادگی کرده و وحدت و اتحاد خود را حفظ کنند.
آیت‌الله نورمفیدی با اشاره به ایام پیاده روی اربعین حسینی، گفت: این راهپیمایی نشانه برافراشتگی و اهتزاز پرچم حضرت ابوالفضل (ع) و امام حسین (ع) است.
وی ادامه داد: در این ایام جوش و خروش خاصی در کشورهای اسلامی به وجود آمده و باید این مراسم هر سال با شکوه تر برگزار شود.
امام جمعه گرگان اظهارداشت: حرکت عظیم پیاده روی اربعین سبب تقویت جبهه مقاومت در منطقه، حزب‌الله لبنان، فلسطینیان مظلوم و مردم ستم دیده و بی‌دفاع یمن می شود.
وی با بیان اینکه ظالمان به دنبال بی ارزش جلوه دادن امام حسین (ع) هستند، گفت: برگزاری این راهپیمایی عظیم، امام حسین (ع) و اهدافش را هر روز قوی‌تر نشان می دهد و عظمت واقعه کربلا را بالاتر می‌برد و توطئه دشمنان را خنثی می کند.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

آخرین خطبه ها

آرشیو
logo

پربازدیدترین خطبه ها

آرشیو