پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

امام جمعه گرگان:

1401/1/16

نمی توانیم در خصوص وقایع اوکراین قضاوت کنیم/ استقبال مردم از طرح آزادسازی سواحل توسط دولت

آیت الله نورمفیدی گفت: تلاش دولت برای آزادسازی سواحل تا فاصله ۶۰ متری اقدام ارزشمندی بود که مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

آیت الله نورمفیدی گفت: تلاش دولت برای آزادسازی سواحل تا فاصله ۶۰ متری اقدام ارزشمندی بود که مورد استقبال مردم قرار گرفته است.
آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» ظهر امروز (جمعه ۶ اسفند) در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی گرگان اظهار داشت: یکی از مباحثی که باید مورد توجه دولتمردان قرار بگیرد آسان سازی روند صدور مجوز برای کسب و کارها است.
 امام جمعه گرگان گفت: نباید اجازه دهیم  مردم برای دریافت یک مجوز اذیت شوند باید همه موانع را برداریم تا ایجاد اشتغال در جامعه شتاب بگیرد.
وی افزود: تسهیل سازی در امر صدور مجوز  مهمترین راه برای رونق اشتغال در جامعه است تا هر کسی که می خواهد کار آفرینی کند حمایت شود.
آیت الله نورمفیدی ادامه داد: آزادسازی حریم 60 متری سواحل در دهه هشتاد به تصویب رسیده بود  اما بالاخره با همت و عزم جدی رییس جمهور این فرایند اجرایی و مردم از ثمره آن بهره مند شدند.
وی به در پیش بودن سال نو و جنب و جوش در بازارها اشاره کرد و گفت: متولیان حوزه بازار باید نظارت ها را تشدید کنند تا گران فروشی و احتکار در روزهای منتهی به سال نو موجب اذیت و گرفتاری مردم نشود.
نماینده ولی فقیه در گلستان در ادامه با اشاره به جنگ روسیه و اوکراین، افزود: هر گونه اظهار نظر در خصوص  وقایع اخیر زود است باید اجازه دهیم تا همه جوانب تاریک این مسئله مشخص شود.
وی گفت: رئیس جمهور روسیه مدعی است که دخالت های ناتو در اوکراین امنیت این کشور را تهدید کرده است و لذا دست به این اقدام نظامی زده است.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو