پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

آیت الله نورمفیدی در جلسه شورای اداری استان گلستان :

1401/1/16

رئیس جمهور درباره آشوراده و خلیج گرگان قاطع است

رئیس جمهور با قاطعیت در خصوص این مسائل ایستاده است و اگر کوتاهی در این زمینه شود بر گردن مسوولان استان است چون آقای رئیسی با جدیت پیگیر موضوع هستند.

نماینده ولی فقیه در‌ گلستان گفت: رئیس جمهور با قاطعیت در خصوص این مسائل ایستاده است و اگر کوتاهی در این زمینه شود بر گردن مسوولان استان است چون آقای رئیسی با جدیت پیگیر موضوع هستند.
آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در‌ گلستان صبح امروز دراولین جلسه شورای اداری استان گلستان سال 1401 اظهار کرد: فرصت مهم ماه مبارک رمضان که یک بار در سال اتفاق می‌افتد را قدر بدانید.
وی با اشاره به شعار سال گفت: کشاورزی از مسائل بسیار مهم کشور ما است.
نماینده ولی فقیه در گلستان تصریح کرد: موضوع کشاورزی باید بر پایه دانش باشد و متاسفانه حدود بیش از ۴ هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور داریم که چهار درصد آن مربوط به کشاورزی است.
آیت الله نورمفیدی افزود: تقاضای من این است شرکت‌های دانش‌بنیانی که در استان می‌توانند در حوزه کشاورزی نقش‌آفرین باشند فعال‌تر و حمایت شوند.
وی اضافه کرد: ما باید موضوع کیفیت و کمیت محصولات کشاورزی را در استان حل کنیم و باید از نظر علمی وارد شویم.
نماینده ولی فقیه استان گلستان با اشاره به ملاقات وی با رئیس جمهور عنوان کرد: در خصوص جزیره «آشوراده»، «خلیج گرگان» و «پتروشیمی» و کریدور شمال به جنوب که مسئله مهمی است، صحبت کردم.
آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: رئیس جمهور با قاطعیت در خصوص این مسائل ایستاده است و اگر کوتاهی در این زمینه شود بر گردن مسوولان استان است چون آقای رئیسی با قاطعیت پیگیر موضوع هستند.
وی اضافه کرد: در استان به آقای استاندار اطمینان دارم که پای کار آمده‌اند و نمایندگان هم به شکلی دیگر در میدان هستند و دیگر باید موضوعات با جدیت پیگیری شود تا به نتیجه برسد.
نماینده ولی‌ فقیه در گلستان تصریح کرد: «آشوراده» را سکوی توسعه استان می‌دانم و بر این اعتقاد بوده و هستم و این برای استان بسیار مهم است.
آیت الله نورمفیدی یادآور شد: اگر می‌خواهید استان یک تکانی بخورد و تحول در استان ببینید با این پشت میز نشستن‌ها اتفاقی نمی‌افتد و باید به میدان بیایید.
وی به شهردار گرگان تصریح کرد: قیمت زمین‌ها و‌ مسکن در ناهارخوران به گوشم می‌خورد که شاید حتی در تهران اینگونه نباشد و اگر این قیمت‌ها درست باشد بخشی از مردم هیچگاه خانه‌دار نمی‌شوند.
نماینده ولی فقیه در‌ گلستان بیان کرد: شهردار گرگان تلاش کند ساخت و سازها را به سمت بافت قدیمی گرگان بیاورد تا اتفاقات زیبایی در شهر بیافتد.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو