پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

نماینده ولی فقیه در گلستان

1401/1/16

آستان قدس از ظرفیت سرمایه های انسانی در جهت خدمت رسانی استفاده کند

آیت الله نورمفیدی گفت: وجود امام رضا (ع) باعث برکات فراوانی در کشور شده است و موقوفات زیادی به نیت امام رضا(ع) وجود دارد.

آیت الله نورمفیدی گفت: وجود امام رضا (ع) باعث برکات فراوانی در کشور شده است و موقوفات زیادی به نیت امام رضا(ع) وجود دارد.

آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» در دیدارمعاون امور خادمیاری آستان قدس رضو.ی و مسئول جدید نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان با ایشان ضمن گرامیداشت ماه رجب، گفت: ماه رجب، ماه توجه داشتن به خداوند متعال و رابطه بین انسان و خدا و ریشه همه سعادت هاست و باید درصدد تقویت این رابطه باشیم.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: یکی از برکات ماه مبارک رجب، ماه دعا، استغفار و تسبیح خدای متعال است که باید از صمیم قبل عمل کنیم تا رابطه انسان با خداوند متعال محکمتر شود.

وی با بیان اینکه کشور ما دارای برکات مادی و معنوی بسیاری است، ادامه داد: منابع سرشاراین کشور از قبیل نفت و گاز و .. زبانزد است و از طرفی هم وجود امام رضا(ع) خودش این کشور را در یک جایگاه والایی قرار داده است.

آیت الله نورمفیدی اظهارداشت: وجود امام رضا (ع) باعث برکات فراوانی در کشور شده است و موقوفات زیادی به نیت امام رضا(ع) وجود دارد.

وی با اشاره به وجود سرمایه های انسانی در زمینه های مختلف در کشور، گفت: اگر دفاتر آستان قدس این استعدادها و سرمایه ها را به نحوه ای در رابطه با امام رضا (ع) قرار دهند، ارزش آنها از زمین های وقف شده هم بیشتر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در گلستان از مسئولان آستان قدس رضوی خواست تا با استخدام نیروهای با استعداد در زمینه پزشکی، فرهنگی، تربیتی و مهندسی در زمینه های مختلف به مردم به صورت محسوس خدمات رسانی کنند.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو