پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

نماینده ولی فقیه در گلستان

1401/1/16

نباید به دشمنان اجازه خدشه وارد کردن به وحدت نظام را داد/ همه باید شاکر انقلاب باشیم

آیت الله نورمفیدی گفت: وحدت و یکپارچگی که امروز به وسیله انقلاب اسلامی به دست آمده، هم خواست خدا، پیامبر(ص) و همه دلسوزان اسلام است و هیچ شکی نباید داشته باشیم.

آیت الله نورمفیدی گفت: وحدت و یکپارچگی که امروز به وسیله انقلاب اسلامی به دست آمده، هم خواست خدا، پیامبر(ص) و همه دلسوزان اسلام است و هیچ شکی نباید داشته باشیم.

آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» در دیدار جمعی از نخبگان و اقشار مختلف اهل سنت استان گلستان با ایشان که به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار شد با اشاره به وحدت و یکپارچگی ملت، گفت: وحدت و یکپارچگی که امروز به وسیله انقلاب اسلامی به دست آمده، هم خواست خدا، پیامبر(ص) و همه دلسوزان اسلام است و هیچ شکی نباید داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: وحدت مرضی خدا و صلاح دنیا و آخرت ماست و نباید اجازه دهیم تا کسی بتواند در این مسئله خدشه وارد کند.

وی با گرامیداشت ماه رجب، ادامه داد: ماه رجب و شعبان ماه آماده سازی برای ورود به ماه مبارک رمضان و ماه رحمت الهی است، ماه رجب ماه توجه به خدا و دعاست، اگر می خواهیم به کمال انسانیت برسیم باید رابطه خودمان با خدا صمیمی باشد. اگر این ریشه درست شود، بقیه مسائل بین خودمان و خدای متعال حل می شود.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه ارتباط بین خودمان و خدا باید وسیع و عمیق باشد، اظهارداشت: ماه مبارک رجب، ماه استغفار و تسبیح ذات اقدس الهی است در این ماه باید رابطه را با خدا محکمتر کنیم تا هم دنیا و آخرتمان را داشته باشیم.

به گفته وی، دنیا و آخرتمان در گروی این است که رابطه ما و خدا واقعا خوب باشد.

نماینده ولی فقیه در گلستان خطاب به طلاب جوان، افزود: طلاب جوان شرایط زمان را درک کنند، شرایط الان با 200 سال قبل فرق کرده و دنیا عوض شده است و نیاز است طلاب جوان ما به روز شوند تا اینکه بتوانند با زبان مردم  و زمان با مردم حرف بزنند.

وی با اشاره به اینکه این شناخت کار هر کسی نیست که انسان بتواند زمان و مخاطب را بشناسد و متناسب با اینها با مخاطبین خودشان حرف بزند، گفت: طلاب ترکمن صحرا با طی مراتب در حوزه های علمیه در آینده برای استان و کل کشور الگو خواهند بود.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به جایگاه بانوان در جامعه، افزود: قرآن کریم هیچ فرقی بین مرد و زن نگذاشته است، در خانه خدا مرد و زن ندارد و خداوند بهترین پاداش ها را به مرد و زن با ایمان و دارای عمل صالح می دهد.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با اقدام خود بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، میدان را برای خانم ها باز کرد که وارد مسائل اجتماعی شوند.

نماینده ولی فقیه در گلستان از اقدامات موسی جرجانی پژوهشگر گلستانی در ترجمه اشعار مختومقلی فراغی شاعر شهیر ایرانی ترکمن تشکر کرد و گفت: این اقدام برای استفاده همگان از اشعار مختومقلی فراغی موثر است.

وی در ادامه با بیان اینکه در چهل سال گذشته تلاش شد تا وحدت و یکپارچگی در استان گلستان به عنوان یک فرهنگ جا بیفتد، افزود: امروز استان گلستان نمادی از الگوی وحدت در کل کشور است.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به دسیسه های دشمنان در تفرقه افکنی در اوایل انقلاب تاکید کرد: باید قدر این انقلاب و امام را بدانیم و خدایی نکرده کفران نعمت نکنیم  و شاکر باشیم.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو