پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

نماینده ولی فقیه دراستان گلستان

1401/1/16

دمیدن به مسائل اختلافی کاری شیطانی است

آیت الله نورمفیدی گفت: کسانی که می خواهند به مسائل اختلافی بدمند بدانند که ایجاد اختلاف ، کاری شیطانی است. آیت الله سید کاظم نورمفیدی در دیدار ائمه جمعه اهل سنت گلستان با ایشان ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: هدف از بعثت انبیاء و رسالت پیامبر (ص) این بود که راه خدا جهانی شود، نه در یک مقطع خاص و مکان و زمان خاص بلکه برای همه زمان ها و عصرها باشد.

آیت الله نورمفیدی گفت: کسانی که می خواهند به مسائل اختلافی بدمند بدانند که ایجاد اختلاف ، کاری شیطانی است.
آیت الله سید کاظم نورمفیدی در دیدار ائمه جمعه اهل سنت گلستان با ایشان ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: هدف از بعثت انبیاء و رسالت پیامبر (ص) این بود که راه خدا جهانی شود، نه در یک مقطع خاص و مکان و زمان خاص بلکه برای همه زمان ها و عصرها باشد.
امام جمعه گرگان افزود: پیامبر (ص) وظیفه خود را انجام داد تا راه اسلام بر تمام ادیانی که در عالم وجود دارند، قالب شود و بر اساس آیات قرآن بنا است که راه پیامبر (ص) ادامه پیدا کند و قالب شود.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان فرمایش رسول گرامی اسلامی مبنی بر اینکه  "جانشینان پیامبر علما هستند"، افزود: امروز وظیفه هر کسی که این کسوت و لباس را برتن داشته باشند تبلیغ و ترویج قرآن و اسلام است و باید دین رسول الله و اسلام را ترویج و بیان کنیم و مردم را با قرآن آشنا کنیم.
آیت الله نورمفیدی افزود :علمای اسلامی چه شیعه و چه سنی وظیفه بزرگ و سنگینی دارند و باید از خدا استمداد بطلبندکه این مسئولیت سنگین را انجام  به نحو احسن انجام دهند.
وی گفت: خداوند وقتی که حضرت موسی (ع) را ماموریت داد، برای انجام وظیفه شروع به آه و ناله کرد. واقعا کار انبیا و علما کار سختی است، "قَالَ رَبِّ اشْرَحْ لِي صَدْرِي"، گاهی بعضی علما شرح صدر ندارند،  تبلیغ دین اسلام کار حضرت نوح (ع)، حضرت ابراهیم (ع)، حضرت موسی (ع) بوده و در نهایت کار پیغمبر (ص) بوده است.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: امروز اعتقادات مسلم انبیای الهی و دین و راه خدا از 6 طرف مورد تبلیغات سو دشمنان قرار گرفته است. در این زمینه لازم است که خودمان هم بیشتر مطالعه داشته باشیم و هم اینکه بیشتر با کتاب سروکار پیدا کنیم. باید کتاب های به روز را مطالعه کنیم و به روز شویم. فرقی هم ندارد عالم شیعی باشیم یا اهل سنت باید به روز باشیم و در حد توان، مسئولیت خویش را انجام دهیم.
آیت الله نورمفیدی گفت: امروز دنیا عوض شده است و در دستان یک کودک نیز موبایل وجود دارد و خیلی چیزها به خوردش می دهند.
وی با بیان اینکه، خداوند خودش می داند که اندازه و ظرفیت ما چقدر است، گفت: دل پیامبر (ص) مانند اقیانوس است در حالی که دل ما شاید بمانند یک آب بندان باشد. امروز باید خلوص نیت داشته باشیم، امروز وظیفه سنگینی داریم و نباید مردم را رها کنیم و باید از دین و قرآن برای مردم بگوییم.
نماینده ولی فقیه در گلستان با تاکید براینکه، دوست و دشمن در اختلافات می دمند، افزود: رژیم جاسوسی انگلیس میلیون ها پوند به شیخ شیعی پول داده است تا فیلم مزخرفی درست کنند تا بر اختلاف بدمند، اینها به نفع شیطان و دشمن است .
آیت الله نورمفیدی افزود: کسانی که می خواهند به مسائل اختلافی بدمند بدانیم که از حلقوم شیطان در می آید.
وی با بیان اینکه، امروز قرار است دین اسلام جهانی شود، گفت: امروز اگر خواست دین جهانی شود یک شبه که نمی شود بلکه همه باید دست به دست هم بدهیم و برای ترویج اسلام تلاش کنیم و در این راستا شیعه و سنی مسئولیت سنگینی داریم.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو