پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

آیت الله نورمفیدی در دیدار سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با ایشان

1401/1/16

آنچه که باید در انجام وظایف مد نظر باشد، صلاح مردم است

در انجام وظایف و مسئولیت هایی که بر عهده شما قرار گرفته، صلاح استان و مردم را در نظر بگیرید و مشغول به کار شوید. در این مسئولیت و در جهت سلامت، بهداشت و درمان مردم  قصد و نیت خودتان را خالص و از خدا هم کمک بخواهید.

در انجام وظایف و مسئولیت هایی که بر عهده شما قرار گرفته، صلاح استان و مردم را در نظر بگیرید و مشغول به کار شوید. در این مسئولیت و در جهت سلامت، بهداشت و درمان مردم  قصد و نیت خودتان را خالص و از خدا هم کمک بخواهید.
 نماینده ولی فقیه در استان گلستان در دیدار دکتر گل فیروزی سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی گلستان با ایشان افزودند: کسی را که برای انجام خدمت به جامعه رابطه خودش را با خدا خالص کند مورد یاری حق تعالی قرار خواهد گرفت. باید تلاش کنید مشارکت مردم را هم در کنار داشته باشید، رابطه تان را با مردم  خوب کنید، چرا که مردم شاهد و قدردان زحمات کادر درمانی هستند و این مسئله در مبارزه با کرونا ویروس به عینه مشاهده شده است.
آیت الله نورمفیدی اضافه کردند: سرمایه واقعی ما، عمل ما است و بر اساس آمار در استان گلستان کمک های زیادی در زمینه سلامت توسط خیرین سرمایه گذاری شده که بسیار خوب است و باید با همت شما ادامه داشته باشد.
ایشان با اشاره به ایام الله دهه فجر و اینکه خداوند حضرت موسی (ع) را برای نجات بنی اسرائیل از دست فرعون فرستاد، گفت: امام خمینی(ره)موسی زمان ما بود و خداوند به وسیله موسی زمان با معجزه الهی این ملت را از دست نظام شاهنشاهی نجات داد. استکبار به دنبال سیطره دائمی بر کشورما بود مردمی را که آن معجزه بزرگ را انجام داده اند قطعا با همدلی و یاری خداوند متعال مشکلات پیش آمده در زمینه های معیشت و تورم و گرانی را پشت سر گذاشته و با سربلندی از زیر بار مشکلات بیرون خواهند آمد.
امام جمعه گرگان تصریح کرد: کسانی یا نمی دانند و یا بی انصافی میکنند و یا خدای ناکرده در صف دشمن هستند که این پیشرفت های عدیده در نظام مقدس جمهوری اسلامی را نمی بینند که بذر نا امیدی در جامعه پخش می کنند.   
آیت الله نورمفیدی در ادامه خاطره ای از چگونگی دریافت مجوز و تاسیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تعریف کرد و گفت:
 پس از وصیت مرحوم حاج محمد تقی فلسفی برای هزینه کرد بخشی از اموالش برای ساخت دانشگاه پزشکی در گرگان، با پیگیری های اولیه، دولت موافق ساخت دانشگاه در گرگان نبود، زمانی به بنده اطلاع دادند وزیر بهداشت به مازندران و بابل آمده، فردی را به آنجا فرستادم و گفتم از ایشان بخواهد حتما به گرگان بیاید، وزیر هم پذیرفت و به گرگان آمد، در حوزه علمیه امام خمینی جلسه ای با حضور پزشکان و ایشان برگزار شد و بنده مسئله درخواست احداث دانشگاه علوم پزشکی را مطرح کردم. وزیر وقتی را که با خواسته و اصرار جمع ما مواجه شد و عرصه را بر خود تنگ دید، تسلیم درخواست ما شد و به ما گفت شما هم باید  کمک و مساعدت مالی در ساخت دانشگاه داشته باشید و به پول آن زمان مبلغ ده میلیون تومان را درخواست کردند. که مبلغ بسیار زیادی بود، جلسه‏ای با جمعی از متمکنین گرگان برگزار کردیم، به آنها گفتم شما که همیشه فریادتان بلند است که چرا امکانات و مراکز مهم در گرگان احداث نمی شود، حالا کمک کنید تا این کار انجام شود، اما متاسفانه جمع آوری آن مبلغ در آن جمع به نتیجه نرسید و بنده دل به دریا زدم و از جایی آن مبلغ را با مسئولیت خودم تامین کردم و الحمدالله الان شاهد پیشرفت و گسترش این دانشگاه در استان هستیم.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو