پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1403/7/23

نماینده ولی فقیه دراستان گلستان:

اثر اخلاق و رفتار بیش از گفتار است / رفتار مردمی و اخلاق متواضعانه پیامبر(ص) بود که دل‌های بسیاری را شیفته مکتب اسلام نمود

آیت الله نورمفیدی در دیدارحجت الاسلام و المسلمین  پور میرزا هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی آجا در استانهای گلستان،مازندران و سمنان و سرهنگ عرب فرمانده تیپ ۲۳۰ با ایشان ، گفت: مسائل اعتقادی از موارد بنیادین انسان است و نیاز همه قشرهای جامعه محسوب می شود.

امام جمعه گرگان افزود: روحانیون و طلاب سازمان عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح  باید متخلق به اخلاق و رفتار اسلامی باشند و فرمهای تبلیغی خود را با شرایط زمان جامعه و خصوصا پرسنل نظامی و سربازان وظیفه هماهنگ سازند.

وی تصریح کرد:روحانیون عقیدتی، باید شناخت صحیحی از جامعه هدف خود داشته باشند و با ارتباط متواضعانه به تبلیغ امور دینی بپردازند.

نماینده ولی فقیه دراستان گلستان اخلاق را از مراتب عملی امر به معروف و نهی از منکر برشمرد و گفت: آمران امر به معروف و نهی از منکر باید با اخلاق و رفتار و نحوه برخوردشان به ترویج ارزش های الهی بپردازند.

آیت الله نورمفیدی تاکید کرد:اثر اخلاق و رفتار بیش از گفتار است و یقینا تواضع شما روحانیون عقیدتی هم با پرسنل و سربازان وظیفه موثر تر واقع خواهد شد.  

نماینده مقام معظم رهبری دراستان گلستان در ادامه اخلاق کریمانه پیامبر اکرم (ص) را الگویی برای تمام انسان‌ها برشمرد و گفت: رفتار مردمی و اخلاق متواضعانه پیامبر(ص) بود که دل‌های بسیاری را شیفته مکتب اسلام نمود .

امام جمعه گرگان با بیان اینکه تاثیر یک برخورد خوب از صد سخنرانی بیشتر است، اظهارکرد: اخلاق پیامبر (ص) بود که مردم را به دور ایشان جمع می کرد.

وی تصریح کرد:روحانیون باید با تاسی به رسول گرامی اسلام و ائمه اطهار (ع) عالم به معارف الهی باشند تا مردم آنها را به عنوان الگو و سرمشق قرار دهند.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو