پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

آیت الله نورمفیدی در دیدار جمعی از خبرنگاران گنبد کاووس

1401/1/16

بدون باندبازیها و جناح بازیها همراه با راستگویی مشکلات استان را بیان کنید

امام جمعه گرگان گفت: خبرنگاران فریاد نیاز طلبی خودشان را بدون باندبازیها و جناح بازیها همراه با راستگویی و صداقت در بیان مشکلات استان بلند کنند تا به گوش مسئولان برسد. آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» در دیدار جمعی از خبرنگاران شهرستان گنبد کاووس با ایشان گفت: نگاه من به مسائل استان نه امروز بلکه از همان روزهای اول انقلاب مقوله مهم  توسعه و پیشرفت استان بوده است.

امام جمعه گرگان گفت: خبرنگاران فریاد نیاز طلبی خودشان را بدون باندبازیها و جناح بازیها همراه با راستگویی و صداقت در بیان مشکلات استان بلند کنند تا به گوش مسئولان برسد.
آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» در دیدار جمعی از خبرنگاران شهرستان گنبد کاووس با ایشان گفت: نگاه من به مسائل استان نه امروز بلکه از همان روزهای اول انقلاب مقوله مهم  توسعه و پیشرفت استان بوده است.
نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: از همان ابتدا این شهر و آن شهر برای من هیچ فرقی نمی کرد، آنچه برای من مهم بود پیشرفت و توسعه استان در همه بخش های کشاورزی، صنعتی، گردشگری و جهانگردی و اشتغال بود.
آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه یکسری مشکلات باید از طریق نمایندگان با اختیاراتی که دارند رسیدگی شود، گفت: دولت نمی تواند به همه مشکلات برسد، بلکه مواردی را می گذارد. برخی از طرح ها ملی است و باید در سطح ملی تصویب بشود و طرح های استانی هم باید بر اساس اولویت انجام شود.
وی اظهارداشت: دولت به دنبال حل مسائل و مشکلات کشور است و من هم همیشه زمینه و مشکلی پیش بیاید را پیگیری کرده و می کنم.
نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به راه اندازی راه آهن شمال به جنوب و منطقه آزاد، گفت: راه آهن و منطقه آزاد می تواند منشا اثر باشد، اتصال شمال و جنوب هم خیلی برای توسعه استان مهم و تحول آفرین است.
وی افزود: برای کارهای بزرگ درجهت توسعه استان پیگیر هستم، با توجه به زیاد بودن مشکلات کشور، تلاشم بر این است از مسئولانی که وارد گلستان می شوند پیگیر مسائل هم باشم .
آیت الله نورمفیدی با اشاره به طرح شیرین سازی آب دریای خزر، گفت: اگر آب دریا شیرین شود مشکلات استان ما در بحث آب شرب و حتی کمبود آب کشاورزی حل خواهد شد.
وی ادامه داد: خلیج گرگان در حال از بین رفتن است، احیای این خلیج از سال 98 مصوب شده که چه کارهایی باید انجام شود ولی متاسفانه هنوز هم کاری نشده است.
نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: خلیج گرگان دارای 44 هزار هکتار مساحت است ولی در حال حاضربیش 10 هزار هکتار آن خشک شده است و اگر ریزگردهای نمکی در منطقه پخش شود مشکلاتی برای حوزه کشاورزی ما به وجود می آورد.
وی افزود: برای انجام و احیای خایج گرگان مرد میدان کم است، این چیزها یک مرد میدان می خواهد که وسط بیاید.
آیت الله نورمفیدی خطاب به اهالی رسانه گفت: باید به این مسائل مهم استان همچون؛ دیوار دفاعی گرگان بپردازید که اگر احیا شود خیلی موثر و موجب توسعه در زمینه گردشگری خواهد بود.  
وی تاکید کرد: این مسائل در روزنامه ها  و سایت ها و شبکه های اجتماعی علم و به گوش مسئولین رسانده شود.
آیت الله نورمفیدی، پرداختن به شهر جرجان در کنار امامزاده یحیی بن زید (ع) و جزیره آشوراده از سوی خبرنگاران را بسیار مهم خواند و گفت: کار خبرنگار این است که مشکلات و مسائل استان را شناسایی و در مردم ایجاد انتظار کند و مردم هم همراه شوند تا نمایندگان خودشان را ملزم ببینند.
وی افزود: برای حل مسائل استانی همه باید کار کنند و به تنهایی نمی توان اقدامات بزرگ انجام داد.
نماینده ولی فقیه در گلستان تاکید کرد: برای توسعه و پیشرفت استان هر کار و اقدامی لازم باشد را انجام می دهم که در سفر آتی ریاست محترم جمهور به استان قطعا چندین مسئله کلان استان را پیگیر خواهم بود.
وی به اهالی رسانه توصیه کرد: مسائل کلی و مشکلات استان که پیگیری و رفع آن استان ما را در زمینه های گوناگون بالا می برد از سوی خبرنگاران و اهالی دست به قلم بیان شود و خبرنگاران فریاد نیاز طلبی خودشان را بدون باندبازیها و جناح بازیها همراه با راستگویی و صداقت بلند کنند تا به گوش مسئولان برسد.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو