پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1403/7/5

حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان وامام جمعه گرگان

در دیدار شهردار و اعضای شورای شهر گرگان با ایشان به نکاتی مهمی اشاره کرد که درادامه می خوانیم:

به مصداق فرمایش امام صادق (ع) اگرمی خواهید مردم را امتحان کنید فریب نماز وروزه آنها رانخورید بلکه دقت کنید وقتی را که حرف می زنند دروغ نگویند و بعد اینکه اگر امین قرار دادید خیانت نکنند.

از باب دلسوزی می گویم ؛ انتظار این است که اعضای شورای شهر و شهردار منافع خودشان را نبینند و منافع و مصالح مردم و شهر را لحاظ کنند و دراین راستا قدم بردارند.

با کمال تاسف مشکلاتی در شوراهای شهرها بوجود آمد و چهره زشتی را از خود نمایان کرد.

در این شرایط مهم ترین خدمت اعضای شورای های اسلامی شهرها به مردم و نظام این است که اعتماد عمومی را به نحوی شایسته ترمیم و بازسازی کنند.

نظم ،نظافت و زیبایی مبنای دینی دارد واز نشانه های شهر اسلامی است وباید اولویت و مد نظر شهردار و شورای اسلامی شهر باشد.

حاج قاسم سلیمانی بهترین الگو برای همه مسئولین است حاج‌قاسم به معنای واقعی مرد بزرگ و مرد میدان بود، کل منطقه را احاطه داشت و تمامی مستکبرین عالم را به نحوی زیر نظر داشت.

ما مدیون شهدا هستیم این عزیزان برای حفظ اسلام و ارزش های الهی و کشورمان جانفشانی  کردند، اگر الگوو سرمشق ما شهدا باشند به قله های پیشرفت خواهیم رسید.

مقام معظم رهبری روز گذشته در تبیین دفاع مقدس و چرایی جنگ و انگیزه حمله به مرزهای ایران انقلابی سنگ تمام گذاشتند و زنده نگه داشتن انقلاب و اسلام را مدیون دفاع مقدس دانستند.  

مردم همواره نیاز به پیشوا دارند بر همین اساس جامعه اسلامی باید پیامبر اکرم (ص ) و سیره نیکوی ایشان را به درستی بشناسند وخودشان را به سلوک نبی مکرم اسلام نزدیک کنند.

مهم ترین وظیفه ما این است که تابلوی زندگی پیامبر (ص)در مقابل چشم ما باشد و به اندازه توانمان  در صدد پیروی ازایشان باشیم.  

اگرپیرو پیامبر(ص) نباشیم فردای قیامت هم نباید توقع از ایشان داشته باشیم که پناه و شفیع ما قرار بگیرد.

رسول خدا (ص) همواره به راستی و درستی معروف بوده و نزدشان، هیچ خصلتی منفورتر از دروغ نبود وهر گاه مطّلع می‌شد که یکی از اصحابش دروغی گفته ، به او بی‌اعتنایی می‌کرد، تا آن که یقین می‌کرد که وی توبه کرده است.

از صفات بارز پیامبر (ص) حفظ کرامت مردم بود که حتی کرامت انسانی مخالفان خود را نیز حفظ کرد.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو