پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1403/6/29

نماینده ولی‌فقیه در گلستان: خرد و تصمیم‌گیری جمعی بین مسوولان این استان وجود دارد

نماینده ولی‌فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: بین مسوولان این استان در جهت رشد، توسعه و پیشرفت، خرد و تصمیم‌گیری جمعی وجود دارد.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی چهارشنبه شب در دیدار با سردار قاسم رضایی جانشین فراجا اظهار کرد: هماهنگی، همدلی و با هم بودن در مسائل مهم استان بین مدیران ارشد گلستانی دیده می‌شود.

وی بیان کرد: این مساله نکته مهم و قابل توجهی است که در بین اقوام و مذاهب مختلف استان در راستای وحدت قابل مشاهده است.

وی خاطرنشان کرد: این خرد، تصمیم‌گیری‌جمعی، هماهنگی، همدلی، با هم بودن و وحدت باعث شده تا گلستان استانی آرام به خصوص در فتنه‌ها و توطئه‌ها، دسیسه‌ها و نقش‌های دشمن باشد.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: در کشور همچون سایر نقاط دنیا مشکلاتی وجود دارد، اما نباید بیش از این به مردم فشار بیاوریم.

آیت‌الله نورمفیدی افزود: همه باید در جهت حل مشکلات و مسائل در کنار هم با وحدت و همدلی گام برداریم.

وی ادامه داد: آسان‌گیری بر مردم از مهم‌ترین مسائل انسانی است و نباید برای حل مشکلات، صورت مساله را پاک کرد.

وی با اشاره به مسائل غزه، اضافه کرد: بنا به آیات قرآن، نباید با پیروزی از مسیر خارج شویم و از سوی دیگر باید باور و اعتقاد داشته باشیم که خداوند همیشه در کمین ظالمان و ستمگران است.

آیت‌الله نورمفیدی تاکید کرد: نباید در هر مساله‌ای انتظار داشت، خداوند بلافاصله جواب ظالمان را دهد، بلکه امیدوار و در انتظار پاسخ به این ستمگران باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: با آنچه براساس آیات قرآنی وجود دارد، معتقدم که آمریکا و رژیم صهیونیستی مضمحل و به سرنوشت شوروی سابق دچار خواهند شد.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو