پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

امام جمعه گرگان:

1401/1/16

جوانان نباید تحت تاثیر فضای مجازی و حرف‌های بیگانگان قرار بگیرند

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با بیان این که عده‌ای سعی دارند چهره رژیم خبیث و منحوس پهلوی را تطهیر کنند، گفت: نسل‌های سوم و چهارم انقلاب اسلامی نباید تحت تاثیر فضای مجازی و حرف‌های بیگانگان قرار بگیرند.

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با بیان این که عده‌ای سعی دارند چهره رژیم خبیث و منحوس پهلوی را تطهیر کنند، گفت: نسل‌های سوم و چهارم انقلاب اسلامی نباید تحت تاثیر فضای مجازی و حرف‌های بیگانگان قرار بگیرند.
آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گرگان اظهار داشت: دست‌هایی از داخل و بیرون تلاش می‌کنند با تعریف از پهلوی اول و دوم، چهره خوبی از آنان نشان دهند و چهره رژیم شاهنشاهی را مقبول کنند.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: نسل‌ جدید باید بداند که رژیم شاهنشاهی پهلوی از فرق سر تا ناخن پا نوکر و در اختیار آمریکا و اروپایی‌ها بود.
وی افزود: هر چند در کشور مشکلاتی داریم اما مثل رژیم گذشته وطن‌فروش و نوکر نیستیم.
آیت‌الله نورمفیدی افزود: عده‌ای سعی دارند مردم را نسبت به گذشته خوش‌بین کنند و مردم نتیجه بگیرند که این انقلاب کاری نکرده، اما آنان که در گذشته وضعیت را دیدند، باید شرایط را برای نسل‌ جدید بازگو کنند.
امام جمعه گرگان گفت:  هفت کشور صنعتی دنیا با داشتن دانش‌های راهبردی در مسایل مختلف، نمی‌خواهند کشور دیگری به آن دست یابد و تلاش دارند کشورها زیر سلطه آنان قرار گیرند اما ایران با دانش بومی و جوانان توانمند به آن دانش‌ها و حتی نانو دست یافته و این رشد ایران برای آنها نگرانی ایجاد کرده است.
نماینده مردم‌ گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: این هفت کشور می‌خواهند با دانش خود، منشا قدرت و ثروت باشند و از طریق آن سلطه ایجاد کنند، به همین خاطر برخی از آنان تلاش دارند جلوی دانش هسته‌ای ایران در هر زمینه‌ای را بگیرند.
وی با اشاره به ائتلاف امارات، عربستان، آمریکا و اسراییل گفت: بدون شک هیچ تجاوزی بدون جواب نخواهد بود، حال که یمن جواب این تجاوزها را داده، آنان به شدت حملات خود افزوده و بیش از ۶۰ نفر کودک و زن و غیرنظامی را به شهادت رسانده و عده زیادی را هم مجروح کردند.
امام جمعه گرگان بیان کرد: وظیفه جامعه جهانی به خصوص کشورهای اسلامی در برابر این تهاجمات علیه مردم فقیر و بیچاره یمن سکوت نیست، بلکه یمن‌ها امروز نیاز به پشتیبانی امت اسلامی دارند.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو