پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1403/3/1

شهید بزرگوار«آیت الله سید ابراهیم رئیسی» به روایت آیت‌الله نورمفیدی

آیت‌الله نورمفیدی مردمی بودن را یکی از ویژگی‌های بارز شهید رئیسی دانست و گفت: هیچ مانع و حجابی بین او با مردم وجود نداشت و هر کجا می رفت مردم خیلی راحت با ایشان تماس و ارتباط برقرار می کردند.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی با ذکر چند خاطره از شهید رئیسی، پیگیری مستمر ایشان برای حل مشکلات این استان را مصداق بارز رویکرد عدالت محورانه شهید رئیسی دانست و گفت: از مدت ها قبل با شخص رئیس جمهور دوستی داشتم و محشور بودم و صفات خیلی خوبی را در این سید بزرگوار می دیدم.

نماینده ولی فقیه در گلستان اظهار کرد: از وقتی که این حادثه را شنیدم که هنوز به خبر شهادت منتهی نشده بود بسیار متالم و ناراحت شدم و در قلبم احساس ناراحتی کردم و بسیاری از برنامه ها را نتوانستم اجرا کنم. حادثه بسیار غم انگیزی بود و امیدواریم همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند این حادثه و شهادت نه تنها مسئولین کشور را دچار سستی کند و همه ملت ایران مطمئن باشند همه مسئولان جدی تر وظایف شان را انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: طبق روایات اسلامی، انسان های با شخصیت کسانی هستند که در فراز و نشیب های زندگی آن بنیان شخصیت شان عوض نمی شود، چه در فراز و فرود باشند، در خوشی و ناخوشی هیچ وقت شخصیت شان عوض نمی شود. اینها انسان های با شخصیتی هستند.

امام جمعه گرگان ادامه داد: با شناختی که از قبل با شهید رئیسی داشتم وقتی ایشان در این مناصب مهم هم قرار گرفتند هیچ تفاوتی هم در روحیه او مشاهده نشد و این خودش نکته بسیار مهمی است که در وجود آقای رئیسی کاملا ملموس و محسوس بود.

وی گفت: شهید رئیسی مرد کار و تلاش بود و این تلاش همه جا مشاهده می شد به خصوص سفری که به گلستان داشتند گره های به جای مانده از سال ها قبل را با دادن دستوراتی باز کردند و در سفر دوم هم که چند ماه قبل انجام شد برخی از این گره های باز شده را افتتاح نمودند.

آیت الله نورمفیدی بیان کرد: شهید رئیسی این خصوصیت را در همه مناطق کشور که سفر می کرد داشت. چندین بار می رفت تا مشکل آن استان را حل کند. مرد کار و تلاش و خستگی ناپذیر بود.

وی مردمی بودن را یکی از ویژگی های بارز شهید رئیسی دانست و گفت: هیچ پرده و مانع و حجابی بین او با مردم وجود نداشت و هر کجا می رفت مردم خیلی راحت با ایشان تماس و ارتباط برقرار می کردند.

نماینده ولی فقیه دراستان گلستان افزود: در یکی از جلسات مجلس خبرگان مشکل کشاورزان را با شهید رئیسی مطرح کردم که شاید یک هفته هم طول نکشید که تذکر مرا بلافاصله در هیئت دولت مطرح و برای آن راه حل پیدا کردند.

وی به ذکر خاطره دیگری از شهید رئیسی پرداخت و بیان کرد: چند روز قبل به من گفتند آقای رئیس جمهور می خواهد با شما تماس بگیرد. تعجب کردم به چه مناسبتی و با ایشان صحبت کردم. تماس گرفتند و فقط می خواستند احوالپرسی کنند. چون من کنگره ای در مشهد که ایشان هم حضور داشتند نبودم، زنگ زدند و احوالپرسی کردند.

آیت الله نورمفیدی اظهار کرد: وقتی که آیت الله خامنه ای را در سال ۱۳۶۰ ترور کردند ایشان در بیمارستان گفتند «خدا وجود امام را سالم نگهدارد»، من فکر می کنم زبان حال آیت الله رئیسی هم همین بود که خدا مقام معظم رهبری به عنوان پشتوانه شکست ناپذیر این نظام و ملت ایران را حفظ کند و نگهدارد و سالم حفظ کند. مقام معظم رهبری پشتوانه ای قوی، محکم و شکست ناپذیر برای ملت هستند.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: همان طور که رهبری فرمودند مردم نگرانی نداشته باشند، مسئولان وظایف شان را جدی تر از قبل عمل خواهند کرد و امیدوارم خداوند با این قضیه ما را دشمن شاد نکند و الطاف الهیه شامل حال ملت ما شود و با این مصیبتی که به ملت وارد شده آن الطاف الهی باعث رضایت مردم بشود.

وی اظهار کرد: ان شاء الله با این مصیبتی که برای ملت ایران پیش آمد خداوند لطف و رحمتش را از جهاتی به ملت ایران دریغ نکند و لطف و رحمت الهی بر ملت ایران نائل شود.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو