پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1403/2/28

امام جمعه گرگان:خودسازی در زیارت قبور ائمه(ع) مورد توجه قرار گیرد

آیت الله نورمفیدی گفت: باید وقتی که به زیارت قبور ائمه(ع) می رویم خودمان را بسازیم و حاجات واقعی خودمان را از امامان بخواهیم تا تحول درونی در ما ایجاد شود.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان با تبریک دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع)، گفت: باید در زیارت ائمه(ع) از امامان و اهل بیت(ع) درس یاد بگیریم.

امام جمعه گرکان با بیان اینکه باید روح ما در زیارت اهل بیت(ع) به ارواح طیبه ائمه نزدیک شود، افزود: بر اساس کتب شیعه و سنی، زیارت قبور ائمه (ع) دارای ثواب زیادی است.

وی ادامه داد: باید وقتی که به زیارت قبور ائمه(ع) می رویم خودمان را بسازیم و حاجات واقعی خودمان را از امامان بخواهیم تا تحول درونی در ما ایجاد شود.

آیت الله نورمفیدی با گرامیداشت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر، گفت: به تعبیر امام خمینی (ره)، «خرمشهر را خدا آزاد کرد» و با دستور امام راحل با کمک همه نیروهای مسلح خرمشهر آزاد شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص خرمشهرهای دیگر بعد از جنگ تحمیلی، افزود: یکی از این فتوحات،  عملیلت «وعده صادق» بود که از سوی نظام پاسخ حملات ناجوانمردانه رژیم صهیونسیتی به سفارت ایران در دمشق داده شد.

نماینده ولی فقیه در گلستان، این عملیات را بسیار عجیب و مهم خواند و گفت: این عملیات نه تنها پاسخ به رژیم صهیونسیتی بلکه آمریکا و کشورهای اروپایی بود.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به برنج کاری ۱۰۰ هزار هکتاری در استان گلستان، تاکید کرد: باید استان گلستان نیز در کنار استان های مازندران و گیلان مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

آیت الله نورمفیدی اظهارداشت: استان گلستان نیز در تولید برنج، دست بالایی دارد و باید مورد توجه باشد.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو