پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1403/2/25

نماینده ولی فقیه در گلستان:خدام رضوی همچون امام رضا(ع) مجسمه اخلاق باشند

آیت الله نورمفیدی با اشاره به اخلاق مداری امام رضا(ع) و اینکه امام رضا(ع) مجسمه اخلاق و تمام وجودش اخلاق بود، به خدام رضوی توصیه کرد: شما باید در حرم رضوی مجسمه اخلاق باشید.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار جمعی از خدام امام رضا(ع) با ایشان ضمن تبریک دهه کرامت،گفت : این دهه برای کشور ما به دلیل وجود حضرت معصومه (س) و امام رضا(ع) بسیار مبارک است.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به روایات مختلف ائمه (ع) به همه شیعیان و پیروان اهل بیت(ع)، افزود: توصیه کلی ائمه به همه شیعیان این است که ما باید آبروی همه آنها باشیم و باید به خوبی رفتار کرده و از اعمال بد و زشت دوری کنیم.

وی تاکید کرد: باید از این جهت به توصیه آن بزرگواران توجه کنیم و از خودمان مراقبت کنیم.

آیت الله نورمفیدی ادامه داد: خادمان رسمی و غیررسمی و خادمیاران امام رضا(ع) غیر از توصیه عمومی ائمه (ع) نیز یک انتصاب خاصی به امام رضا (ع) پیدا می کنند، آنها عَلم و پرچم امام رضا(ع) هستند.

وی اظهارداشت: همه خدام رضوی با عشق و علاقه و ارادت به افتخار خادمی نائل آمده اند و باید قدر این عشق را بدانند که سرمایه بزرگی است.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به اخلاق مداری امام رضا(ع) و اینکه امام رضا(ع) مجسمه اخلاق و تمام وجودش اخلاق بود، به خدام رضوی توصیه کرد: شما باید در حرم رضوی  مجسمه اخلاق باشید.

وی تاکید کرد: کسانی که خادم می شوند باید در برخورد با زائران، اخلاق و رفتار خوبی داشته باشند و تذکرات هم خیلی محترمانه داده شود.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به وعده صادق، اظهارامیدواری کرد: به برکت این دهه ریشه و بنیان اسرائیل به عنوان یک شاخه فرسوده و پلیدی از شجره خبیث و آمریکا به عنوان ریشه از بیخ و بن کنده شود.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو