پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

آیت الله نورمفیدی در گفتگو با خبرگزاری میزان:

1401/1/16

تخصیص بودجه ۸۷ میلیاردی قوه قضاییه برای حل مشکلات قضایی گلستان/ تشکیل شعبه ویژه حل مشکلات قضایی خانواده شهدا اقدام خوب رئیس دستگاه قضاست

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان با اشاره به آثار سفر رئیس قوه قضاییه به این استان، از تصویب مصوباتی ازجمله تخصیص بودجه ۸۷ میلیاردی برای حل مشکلات زیرساختی حوزه قضایی استان خبر داد و اضافه کرد: مشکلات زیرساختی مانند نبود مکان مناسب، کمبود قاضی و... ازاین‌دست کمبود‌ها در حوزه قضایی استان است که باهمت رئیس دستگاه قضا، ان‌شاءالله این مشکلات به‌سرعت برطرف شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان با اشاره به آثار سفر رئیس قوه قضاییه به این استان، از تصویب مصوباتی ازجمله تخصیص بودجه ۸۷ میلیاردی برای حل مشکلات زیرساختی حوزه قضایی استان خبر داد و اضافه کرد: مشکلات زیرساختی مانند نبود مکان مناسب، کمبود قاضی و... ازاین‌دست کمبود‌ها در حوزه قضایی استان است که باهمت رئیس دستگاه قضا، ان‌شاءالله این مشکلات به‌سرعت برطرف شود.
آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به سفر اخیر رئیس قوه قضاییه به استان گلستان، سفر‌های استانی مسئولان به‌ویژه رئیس دستگاه قضا را مثبت و تأثیرگذار برشمرد و گفت: سفر استانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای به گلستان، منشأ برکات زیادی بود.
 نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان افزود: سفر استانی رئیس قوه قضاییه به گلستان، باعث شد تا ایشان از نزدیک با مشکلات مردم به‌ویژه در حوزه قضایی آشنا شوند، معاونین و نمایندگان رئیس قوه قضاییه در این سفر در شهرستان‌ها هم حضور یافتند و از نزدیک با مردم دیدار داشته و مشکلات آن‌ها را رصد کردند.

 سفر‌های استانی رئیس قوه قضائیه، امیدآفرین است

    رئیس قوه قضائیه مشکلات مردم گلستان را از نزدیک مشاهده کرد؛ در مجموع این سفر‌ها امیدآفرین است
آیت الله نور مفیدی سفر‌های استانی را عاملی در سرعت دهی به حل مشکلات کشور و مردم دانست و با تأکید بر اینکه سفر‌های استانی، انگیزه مسئولان را در رفع مشکلات مردم افزایش می‌دهد، تصریح کرد: رئیس قوه قضاییه مشکلات مردم گلستان را از نزدیک مشاهده کرد و درمجموع این سفر‌ها امیدآفرین است.
نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان با اشاره به آثار سفر رئیس قوه قضاییه به این استان، از تصویب مصوباتی ازجمله تخصیص بودجه ۸۷ میلیاردی برای حل مشکلات زیرساختی حوزه قضائی استان خبر داد و اضافه کرد: مشکلات زیرساختی مانند نبود مکان مناسب، کمبود قاضی و... ازاین‌دست کمبود‌ها در حوزه قضائی استان است که باهمت رئیس دستگاه قضا، ان‌شاءالله این مشکلات به‌سرعت برطرف شود.
آیت الله نور مفیدی حل مشکلات زیربنایی حوزه قضایی استان به‌دست حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای را محرکه سرعت بخشی به حل مشکلات قضائی مردم گلستان دانست و با بیان اینکه مردم در این رابطه گرفتاری‌های زیادی دارند، تصریح کرد: امیدواریم شاهد تحولات خوبی باشیم.

اتخاذ تصمیمات خوب برای حل مشکلات پتروشیمی گلستان با حضور رئیس دستگاه قضا

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان، با اشاره به مشکلات قضائی شرکت پتروشیمی این استان و همچنین  با اشاره به ۹۰ هزار سهام‌دار شرکت پتروشیمی گلستان، اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات این شرکت، مسئله قضایی است، با حضور رئیس قوه قضاییه در راستای حل این مشکل، تصمیمات خوبی گرفته و به دادگستری استان در این رابطه اختیارات خوبی داده شد، ان‌شاءلله مسئولان استانی هم با ورود به این معضل، مشکل پتروشیمی را حل کنند.

 حل مشکلات قضائی شرکت پتروشیمی، بستر توسعه اقتصادی گلستان

آیت الله نورمفیدی حل مشکلات قضائی و پیرامون شرکت پتروشیمی را بستر توسعه اقتصادی گلستان برشمرد و با اشاره به مشکلات پیرامون خلیج گرگان به‌عنوان فصل دیگری از مشکلات گلستان، تصریح کرد: این موضوعات به رئیس قوه قضائیه انعکاس داده شد و ان‌شاءالله شاهد پیگیری‌های لازم در این رابطه خواهیم بود.

     مسائل مطرح شده توسط رئیس دستگاه قضا در نشست با فعالان اقتصادی گلستان، نوید دهنده امید در آینده است

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان با اشاره به نشست فعالان اقتصادی استان با رئیس قوه قضاییه، این جلسه را برای رونق اقتصاد استان، امیدآفرین برشمرد و اضافه کرد: مسائلی را که رئیس دستگاه قضا در این نشست ارائه کرد برای فعالان اقتصادی گلستان با توجه به شعار سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها»، نویددهنده امید در آینده بود.
آیت الله نورمفیدی با تأکید بر اینکه رئیس قوه قضاییه برای حل مشکلات مطرح شده استان، دستور تشکیل کارگروه استانی دادند، افزود: نمایندگان سه قوه، اعضای این کارگروه را تشکیل می‌دهند، تا در کنار نماینده ولی فقیه در استان، مشکلات کلان گلستان را پیگیری و مورد بررسی قرار دهندو رئیس قوه قضاییه در بحث برخی از مشکلات که نیاز به اقدامات در سطح ملی دارد، به حل مشکلات کمک کنند.

تشکیل شعبه ویژه حل مشکلات قضائی خانواده شهدا در دادگستری استان گلستان

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به عنایت ویژه رئیس دستگاه قضا بر حل مشکلات قضایی خانواده‌های شهدا، از تأکید و دستور رئیس قوه قضاییه بر تشکیل شعبه ویژه حل مشکلات قضائی خانواده شهدا خبر داد و اضافه کرد: این اقدام رئیس دستگاه قضا خیلی خوب است.
 آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه بنده خدمت رئیس قوه قضائیه عرض کردم که قضاوت‌ها نسبت به دستگاه قضا، معتدل شده است، اظهار داشت: حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، پیگیر مصوبات نیز هستند، ان‌شاءالله این اقدامات رئیس قوه قضاییه ادامه داشته باشد.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو