پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1403/2/13

آیت الله نورمفیدی : شما را به خدا ،این بازی های سیاسی را برای رفع مشکلات مردم کنار بگذارید/ هر چه هستید هر که هستید درپیشرفت این کشور باید «همدل »باشید

نماینده مقام معظم رهبری گفت :شما را به خدا این جناح بندی ها و بازی های سیاسی را برای پیشرفت کشور و رفع مشکلات مردم کنار بگذارید ، اگر نکنید ، مرتکب گناه شدید ، هر چه هستید هر که هستید درپیشرفت و تعالی این کشور باید «همدل »باشید.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار دکتر حسن مسلمی  نائینی رییس جهاد دانشگاهی کشور و رئیس و اعضای جهاد دانشگاهی گلستان با ایشان اظهار کرد: جهاد عمومی شما این است که از نظر بینش و تفکر با معرفی اسلام و مذهب  با اراده قوی وارد میدان عمل شود و دراین شعاع «جهاد گونه» عمل کنید .

وی  تاکید کرد: شما را به خدا این جناح بندی ها و بازی های سیاسی را برای پیشرفت کشور و رفع مشکلات مردم کنار بگذارید ، اگر نکنید ، مرتکب گناه شدید ، هر چه هستید هر که هستید درپیشرفت و تعالی این کشور باید «همدل » باشید.

امام جمعه گرگان یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند؛ این بازی ها و دعواهای سیاسی را کنار بزنید ، این تفکرات به ما لطمه می زند.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه شاید بعضی ها این جناح بندی ها را قبول ندارد یا خیلی هم حزب اللهی نیستند، اما علاقمند به کشور و مردم  هستند ،افزود: بدور از بازی های سیاسی و جناح بندی ها ،مغزهای قوی و مستعد را به میدان بیاورید(حالا می خواهد چپ باشد ، راست باشد ،اصلاح طلب باشد و یا اصولگرا ) اگر نکنیم کشور ما به پیشرفت نخواهد رسید.

وی تصریح کرد :با نگاه بسته نمی شود کشور را اداره کرد مردم ما با مشکلات اقتصادی و معیشتی دست و پنجه نرم می کنند ،سفره مردم کوچک شده است ، باید در رفع این مشکلات مهم اقتصادی  از هر کسی که توان و استعداد قوی دارد ، حال می خواهد  از هر جناحی سیاسی هم باشد ، استفاده کنید.

امام جمعه گرگان درادامه گفت :جهاد دانشگاهی باید دستاوردهای ارزشمند خود در زمینه های مختلف را برای همگان بازگو کند تا در جامعه امیدآفرینی شود.

وی با بیان اینکه پیامبر بزرگ اسلام (ص) و بزرگان دین ما علی رغم نداشتن امکانات با اراده قوی در راه رسیدن به آرمان‌های خود تلاش کرده و خدمات درخشانی را در میدان عمل به بشریت ارزانی کردند، گفت: به عنوان نمونه امام‌ صادق(ع) علی رغم محدودیت شدیدی که دشمنان ایجاد کرده بود با تاسیس حوزه علمیه و تربیت افراد در نشر اسلام حقیقی تلاش کرد.

نماینده ولی فقیه به جهادگران توصیه کرد: ترسی از محدودیت‌ها و کمبودها نداشته باشند و با الگو قراردادن بزرگان دین در ادامه راه خود مصمم باشند.

وی ادامه داد: مامون عباسی امام رضا(ع) را مجبور کرد برخلاف میل باطنی خود نماز عید فطر را برگزار کند و  این امام معصوم با بهره گیری از این فرصت پایه های حکومت مامون را به لرزه انداخت تا جایی که مأمون جلوی اقامه کامل نماز امام را گرفت.

آیت  الله نورمفیدی با تاکید اینکه کشور ایران نیازمند اراده تحول بنیادین است، اضافه کرد: جهاد تنها مختص جهاد دانشگاهی نیست بلکه باید حوزه علمیه و تمامی دستگاه های با عزمی جهادگونه در مسیر رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گام بردارند.

امام جمعه تصریح کرد: جهاد دانشگاهی با بکارگیری افراد نخبه و مستعد زمینه رشد و توسعه کشور را بیش از پیش فراهم کند.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو