پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1403/1/28

آیت الله نورمفیدی :برای توسعه پایدار استان، همه افراد باید دغدغه داشته و در این راستا پای کار بیایند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان‌ با بیان این مطلب در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، مذهبی و سیاسی شهرستان گرگان گفت: این استان ظرفیتهای متعددی در حوزه های مختلف دارد، لیکن‌ علیرغم تلاشهای متعدد از گذشته تا به حال، هنوز متناسب با این ظرفیتها نتوانسته ایم در حوزه های صنعت، کشاورزی، گردشگری، و ... به آنچه که مدنظر ماست برسیم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: حل بسیاری از مشکلات استان، علاوه بر پیگیری ویژه و شبانه روزی مسئولان، نیازمند مطالبه گری فعالان حوزه های مختلف، تلاش کنشگران غیردولتی در جهت ایجاد همگرایی، و ... است.

آیت الله نورمفیدی اظهار داشت: باید افرادی را که از مسیر قانونمند و صحیح در جهت ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری تلاش می کنند مورد حمایت قرار داد و از اعمال حب و بغض های شخصی در مورد آنان خودداری کرد.

وی گفت: بی تفاوتی در قبال خاستگاه توسط افراد نخبه هر جامعه و کنشگران غیردولتی، میتواند سبب کندی مسیر پیشرفت هر منطقه شود.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنانش افزود: شهرستان گرگان که به نوعی خاستگاه این جمع است دارای سبغه تاریخی، فرهنگی، اجتماعی و ... درخشانی بوده و برای توسعه پایدار این شهرستان و ارتقا آن در حوزه های گوناگون، سرمایه گذاران، خیرین، فعالان فرهنگی اجتماعی، و ... هر یک باید به میدان بیایند.

امام جمعه گرگان با بیان خاطراتی از پیگیری ها جهت ایجاد دانشگاه علوم پزشکی استان در زمین‌های اهدایی حاج محمدتقی فلسفی، رفع مشکلات گردشگری جزیره آشوراده، رفع مشکلات سرمایه گذاران، ساخت مدارس در هر یک از شهرستانهای استان، و ...، از ساخت بیمارستان فوق تخصصی سرطان در گلستان به همت آن مجموعه خبر داد.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو