پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1403/1/16

آیت الله نورمفیدی : وظیفه اسلامی و انسانی این است که امسال گسترده تر ، باشکوه تر و کوبنده تر در روز جهانی قدس شرکت کنیم/ روز جهانی قدس امسال استثنایی خواهد بود

نماینده ولی فقیه دراستان گلستان گفت: وظیفه اسلامی و انسانی همه انسان های آزاده عالم این است که امسال گسترده تر ، باشکوه تر و کوبنده تر در روز جهانی قدس شرکت نموده و فریادشان را از جهان اسلام و بشریت بر علیه این رژیم غاصب بلند کنند.

آیت الله نورمفیدی در پیامی با اشاره به نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی امام خمینی (ره) ، گفت: فلسفه جهانی روز جهانی قدس برای این است که تمامی امت اسلامی و حتی همه جهان بشری  به دفاع از مردم مظلوم فلسطین و آرمان های این ملت بسیج شوند.

وی با اشاره به اینکه امت اسلامی در روز جهانی قدس با حضور در تظاهرات فریادشان را علیه این جانیان به بشریت می رسانند، افزود:امسال با حوادث وجنایات را که اسرائیل  برعلیه مردم مظلوم غزه مرتکب  شده ،یقینا روز جهانی قدس استثنایی و گسترده تر خواهد بود.

امام جمعه گرگان اظهار داشت:رژیم غاصب و پشتیبانان آنان مخصوصا آمریکای ها آن درون پلیدشان را در جنایات اخیرآشکارا به بیرون ریختند و از طرفی به دنبال بارور کردن آتش و پیچیده تر کردن مشکلات در منطقه هستند که به حساب خودشان ضرب شصتی به ایران بزنند.

آیت الله نورمفیدی تصریح کرد: همگان دیدیم که کشوری مثل افریقای جنوبی علیه اسرائیل شکایت کرده است ،این نشان از آن دارد که جنایات رژیم غاصب اسرائیل همه مردم جهان را به جنب و جوش آورده و عصبانی کرده است.

نماینده مقام معظم رهبری دراستان گلستان در ادامه با اشاره به  اینکه رژیم جعلی اسرائیل در کنسولگری ایران در دمشق عزیزان ما را مظلومانه به شهادت رسانده است ، گفت:هر امر و فرمانی را که رهبر معظم انقلاب در برخورد با این جنایت اخیر صادر کنند برای همه ما مُطاع است.

آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: وظیفه اسلامی و انسانی همه انسان های آزاده عالم است این است که امسال گسترده تر ، باشکوه تر و کوبنده تر در روز جهانی قدس شرکت نموده و فریادشان را از جهان اسلام و بشریت بر علیه این رژیم غاصب بلند کنند که این حضور باشکوه در راهپیمایی نصرت مردم مظلوم فلسطین را درپی خواهد داشت.

 وی افزود: وظیفه ما این است که از مظلوم دفاع کنیم و روزه ماه مبارک رمضان خودمان را با جهاد در راه خدا تکمیل نمائیم.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو