پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1403/1/9

اطلاعیه/ برنامه های مراسم شب های قدر مصلی گرگان

مراسم شب های قدر مصلی گرگان با حضور حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه دراستان گلستان وامام جمعه گرگان برگزار می گردد.

«شب قدر» شبی است که در آن قرآن بر پیامبر عظیم الشأن اسلام نازل شده است و فضیلت عبادت در این شب از تمام شبها بیشتر است. در این شب مقدرات یک سال انسان معین می گردد. از با فضیلت ترین اعمال در چنین شبی «احیاء» می باشد . پس جا دارد که در چنین شبی انسان از گناهان خود استغفار نماید چرا که شب توبه است و خداوند در آن بندگانش را مورد اکرام خاص خود قرار می دهد.

مراسم احیای لیالی قدر همچون سال‌های گذشته در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مصلی گرگان برگزار می گردد.

این مراسم از ساعت 21/30  شروع و مراسم اصلی احیای شب قدر  با  سخنرانی و قرآن به سر حضرت آیت ا... نورمفیدی و مداحی ذاکرین اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.

*همچنین برابر سنوات گذشته گرامیداشت 248 شهید گرانقدر ماه مبارک رمضان دوران دفاع مقدس با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در شب 21 ماه رمضان در محل مصلی برگزار می گردد.

*مومنین عزیز مهر شخصی، قرآن و کتاب دعا وسجاده را در این مراسم به همراه داشته باشند.

*در این شب ها، پایگاه اهدای خون در مصلی گرگان آماده خونگیری از اهدا کنندگان خون می باشد.

*در شب‌های قدر، پایگاه  کمیته امداد امام خمینی (ره) آماده ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین  در مصلی گرگان است.

*هماهنگی‌های لازم برای ایاب و ذهاب مؤمنین از میادین اصلی شهر توسط شرکت اتوبوسرانی شهرداری گرگان انجام شده است.

*از شركت كنندگان در آيين شب هاي احياء درخواست می شود که براي پارك وسايط نقليه در محل هاي تعيين شده با ماموران راهنمايي و رانندگي همكاري نمایند.

 

دفتر نماینده ولی فقیه دراستان گلستان وامام جمعه گرگان

ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان گرگان

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو