پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/12/24

آیت الله نورمفیدی :کار فرهنگی به پیگیری مستمر و برنامه ریزی دقیق نیاز دارد

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه کار فرهنگی باید از مدارس آغاز شود، گفت: کار فرهنگی، اقدامی سطحی نیست و به پیگیری مستمر و برنامه‌ریزی حساب‌شده و دقیق نیاز دارد.

آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی روز پنج‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی گلستان، اقدامات حوزه فرهنگ را مشکل و گسترده دانست و اظهار کرد: باید عواملی که اثرگذاری کارهای فرهنگی را افزایش می‌دهد تقویت کرد.

وی با تاکید بر اینکه در وهله نخست و قبل از هر اقدامی باید در مسیر خودسازی و اصلاح خود گام برداریم، افزود: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت خودسازی است.

نماینده ولی فقیه در گلستان متذکر شد: روزه‌داری فقط تحمل گرسنگی و تشنگی نیست و استفاده از فرصت این ماه برای اصلاح نفس و خودسازی اهمیت ویژه‌ای دارد که باید آن را قدر بدانیم.

آیت الله نورمفیدی از ارگان‌ها و دستگاه‌های فرهنگی خواست؛ در شورای فرهنگ عمومی حاضر شوند و مسائل مهم و ضروری در حوزه فرهنگی را احصاء کرده و برای حل آن، راهکار ارائه کنند.

وی به گسترش فضای مجازی اشاره کرد و گفت: رشد بیش از اندازه فضای مجازی در زندگی انسان‌ها موجب شده تا حضور در این فضا جای صله رحم را بگیرد،دستگاه‌های فرهنگی باید روی این مسائل کار کنند.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) جامعه جاهلی را متحول کرد، یادآور شد: از آن جامعه بزرگانی همچون ملاصدرا، ابوعلی سینا و امثال آن تربیت شدند، پیامبر اکرم(ص) تنها به توصیه کلامی بسنده نکرد بلکه با مردم ارتباط حسنه داشت.

وی در ادامه به تحولات غزه اشاره کرد و گفت: رژیم غاصب صهیونیستی در جنگ غزه هیچ پیروزی جز کشتن زنان و کودکان بی‌گناه به دست نیاورده است.

همچنین در این جلسه از مدیران و خادمان مرتبط با فرهنگ عمومی در استان در پایان سال ۱۴۰۲ تجلیل شد.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو