پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/12/21

تشکیل جلسه هیئت امنای پژوهشگاه مطالعات فقه معاصر

با حضورحضرات آیات سید کاظم نورمفیدی ، حسینی بوشهری، فاضل لنکرانی، علیدوست ، سید مجتبی نورمفیدی

جلسه هیئت امنای پژوهشگاه مطالعات فقه معاصر با حضور حضرت آیت الله سید کاظم نورمفیدی و سایر اعضا ؛حضرات آیات حسینی بوشهری، فاضل لنکرانی، علیدوست ، سید مجتبی نورمفیدی ، مبلغی و آقایان مقیمی حاجی و جزائری نمایندگان «شورای اعطای مجوزهای علمی در هیئت امنا» در تاریخ ۱۹ اسفند 1402در محل پژوهشگاه برگزار گردید.

در این جلسه آیت الله سید مجتبی نورمفیدی رئیس پژوهشگاه گزارشی از فعالیت های ۳ ساله این پژوهشگاه ارائه کرد

راه‌اندازی سه پژوهشکده و ۱۰ گروه علمی، برگزاری بیش از هشتاد نشست علمی، آماده‌سازی  ۱۰ جلد کتاب، همکاری با مراکز مختلف علمی و پژوهشی و راه‌اندازی دانش‌نامه و کتابخانه تخصصی فقه معاصر و فعالیت‌های رسانه‌ای و بین‌المللی از جمله محورهای گزارش آیت الله سید مجتبی نورمفیدی در این جلسه بود.

اعضاء هیئت امناء پس از استماع گزارش عملکرد پژوهشگاه مطالعات فقه معاصر ضمن ابراز رضایت و تمجید از فعالیت‌های گسترده‌ی صورت گرفته، بر لزوم ادامه روند فعالیت‌ها از جمله در زمینه بین‌الملل تاکید کردند.

همچنین در این جلسه اعضاء هیئت امناء ضمن تصویت اساسنامه و بودجه سال ۱۴۰۳ ، بازرس خود را جهت نظارت بر فعالیت‌های صورت گرفته تعیین کردند.

گفتنی است؛ پژوهشگاه مطالعات فقه معاصر به همت حضرت آیت‌ﷲ سیدکاظم نورمفیدی فعالیت رسمی خود را از مهرماه ۱۳۹۹ آغاز کرده است و هم‌اینک پژوهشکده‌ها و گروه‌های علمی آن با حضور ده‌ها نفر از اساتید رشته‌های مختلف مرتبط با فقه معاصر در حال فعالیت است.

هدف اصلی این  پژوهشگاه تولید و مدیریت محتوا در عرصه فقه و پاسخگوئی علمی به پرسش‌های فراروی جامعه جهانی در حوزه مسائل فقهی جدید است.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو