پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/12/11

نماینده ولی فقیه در گلستان:امروز شرکت در انتخابات یک جهاد است

آیت الله نورمفیدی گفت: امروز شرکت در انتخابات یک جهاد است، جهاد یعنی تلاش و مبارزه در مقابل دشمنانی که در برابر ما ایستاده اند.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی امروز (جمعه ١١ اسفند) پس از انداختن رای خود در صندوق سیار شماره ١۴١ در جمع خبرنگاران گفت: امروز شرکت در انتخابات یک جهاد است، جهاد یعنی تلاش و مبارزه در مقابل دشمنانی که در برابر ما ایستاده اند.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه دشمن در این میدان حضور گسترده ای پیدا کرده تا مردم ایران در این انتخابات شرکت نکنند، افزود: ما باید کاملا داخل میدان شویم و وظیفه مان را انجام دهیم.

وی ادامه داد: هر رای ما در صندوق های رای همچون یک موشک و گلوله ای است که تا کاخ سفید و قلب دشمنان در آمریکا و اسرائیل شلیک خواهد شد و قطعا برای اقتدار کشور بسیار موثر است.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه بعضی ها گفته‌اند ما صبر می کنیم تا انتخابات چی می شود،  اظهارداشت: قطعا روابط شان، روابط سیاسی و اقتصادی آنها متاثر از حضور مردم در انتخابات است و در آن مسائل هم قطعا اثرگذار است.

وی، شرکت مردم در انتخابات را کار بسیار مهمی خواند و گفت: حضور مردم در انتخابات، در قدرت منطقه‌ای و بین المللی و غیره اثرگذار است.

نماینده ولی فقیه در گلستان اظهارامیدواری کرد: انتخابات به نحو احسن و بهترین شکل برگزار شود و با حضور خودمان به همه دنیا بفهمانیم که در میدان هستیم و اگر مشکل و نقدی هم داریم، در صحنه حضور داریم.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو