پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/12/8

توصیه های حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه دراستان گلستان وامام جمعه گرگان در خصوص اهمیت حضور مردم در انتخابات

امام جمعه گرگان گفت : راه حل عبور از مشکلات نقش آفرینی مردم و حضور در انتخابات است.

در آستانه برگزاری انتخابات بسیار مهم نظام مقدس اسلامی هستیم و حضور در انتخابات هم حق و تکلیف و هم جهاد مقدس است و از طرفی صحنه نمایش قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می رود و آنچه را که خدای متعال از ما می خواهد این است که مردم ما در روز با حضور پرشور و گسترده خود در این جهاد مقدس شرکت کنند و دست رد به تلاش های شوم و تفرقه انگیزدشمنان ما بزنند.

ما به مردم خوب استان‌مان ایمان داریم و قطعاً مردم شیعه و سنی استان گلستان با حضور گسترده خودشان در انتخابات این مسئله مهم اجتماعی را به عنوان تکلیف شرعی ، ملی و قانونی انجام خواهند داد.

از ماه ها قبل شبکه‌های بیگانه برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات اقدام کرده اند. مردم شیعه و سنی استان گلستان همگام با مردم ایران اسلامی همانطور که در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پرشور و گسترده ای داشتند، در انتخابات (۱۱ اسفند) هم حضوری حماسی خواهند داشت.

  امروز تمام تلاش دشمن برای این است که در دنیا بگوید مردم دیگر با نظام و انقلاب نیستند از اینرو شرکت در انتخابات ،نوعی جهاد فی سبیل الله است و پاسخی قاطع به یاوه‌گویی دشمنان است.

تفرقه و پاشیدن بذر نا امیدی در بین مردم مهمترین اسلحه دشمنان است. آنها  با همه مسلمانان مخالف هستند و شیعه و سنی برایشان فرقی ندارد و تمام تلاش شبکه هایشان برای دور کردن مردم از نظام است.  اما یقین دارم مردم استان ما  امسال حضور گسترده تر و باشکوه تر در انتخابات خواهند شد.

  راه حل عبور از مشکلات نقش آفرینی مردم و حضور در انتخابات است.

توصیه دیگر بنده به مردم این است که در انتخابات به دنبال شایسته سالاری باشیم مجلس جای این نیست که هر کسی برود و بر روی آن صندلی بنشیند و ببیند که چه کسی از جای خودش بلند شده و ایشان هم بلند شود. یک نماینده قوی باید صاحب نظر، دارای تخصص و دلسوز مردم باشد ،مردم از این جهت در انتخاب آن نماینده اهتمام داشته باشند. ما اگر یک مجلس قوی و نمایندگان توانمند داشته باشیم مشکلات اقتصادی زودتر حل خواهد شد.

دشمن بر روی عدم حضور مردم در انتخابات حساب باز کرده است و ما تا می توانیم باید صحنه مهم انتخابات را پر شور برگزار نمائیم. در داخل هم عده ای اهداف و خواسته دشمن را ترویج می کنند اما مسلماً بدانند همه مردم ایران از همه اقشار به استقلال و عزت و پیشرفت کشورشان علاقمند هستند.

وحدت و همدلی 45 ساله مردم شیعه وسنی در استان ، اقوام عزیز ما را از حیله‌های دشمنان مصون نگه داشته است.به حول و قوه الهی مردمان این دیار در انتخابات پیش‌رو نیز با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رای با عمل به منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی دست رد به سینه دشمنان خواهند زد.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو