پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/12/1

نماینده ولی فقیه در گلستان:علمای دینی باید دستاوردهای انقلاب را برای مردم تبیین کنند/ بهترین گویندگان علماء و ائمه جمعه هستند

آیت الله نورمفیدی با اشاره به وجود ضعف و مشکلات در کشور، گفت: این مشکلات نباید مانع دیدن پیشرفت های انجام شده، شود و علمای دینی باید این دستاوردهای انقلاب را برای مردم تبیین کنند.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی امروز (سه‌شنبه ۱ اسفند) در گردهمایی منطقه‌ای ائمه جمعه اهل سنت استان‌های گلستان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در گرگان با اشاره به انتخابات (۱۱ اسفند)، گفت: حضور در انتخابات یک حق، تکلیف و جهاد مقدس است و مردم باید با حضور در پای صندوق های رای، افراد قوی را به مجلس بفرستند.

امام جمعه گرگان تاکید کرد: انتخابات مهم ترین جهاد است و مردم ما باید با حضور وانتخاب اصلح، مجلس کارآمد و کاردان را تشکیل دهند.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه انتخاب افراد شایسته و اصلح مسیر حل مشکلات موجود را آسان تر می کند، افزود: امروز دشمنان با بکارگیری تمام تلاش خود می خواهند همراه نبودن مردم ایران با نظام مقدس جمهوری اسلامی را اعلام کنند.

وی با بیان اینکه از ماه ها قبل شبکه‌های معاند برای حضور کمرنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اقدام کرده اند، گفت: مردم ایران همانطور که در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پرشور و گسترده ای داشتند، در انتخابات (۱۱ اسفند) هم جضوری حماسی خواهند داشت.

آیت الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات ارزشمند و بزرگی در کشور انجام شد و ایران امروز با ایران قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

وی اظهارداشت: هر چند ضعف ها و مشکلاتی در کشور وجود دارد اما این مشکلات نباید مانع دیدن پیشرفت های انجام شده، شود و علمای دینی باید این دستاوردهای انقلاب را برای مردم تبیین کنند.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به حوادث غزه، گفت: امروز با وجود مجروح و زخمی بودن پیکر قدس شریف، پیروزی غزه نزدیک است.

وی تاکید کرد: همه در برابر جنایات انجام شده در غزه مسئول هستند و باید اقداماتی را انجام دهند. امامان جمعه نیز در این راستا مسئولیت سنگین تری بر عهده دارند.

امام جمعه گرگان تصریح کرد: درست است که امروز غزه پیکرش مجروح شده و افتاده ، اما یقین دارم که فلسطین پیروز میدان است واین وعده الهی محقق خواهد شد.    

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه نباید قرآن را محدود کنیم ،افزود: قرآن محدود به یک زمان خاص نیست، بلکه برای همه زمان هاست،آیاتش همیشه دوران تازه است و هیچ وقت کهنه نمی شود.

نماینده ولی فقیه دراستان گلستان تصریخ کرد:آیات قرآن کریم برای این زمان هم پیام دارد، اگر فکر کنیم قرآن فقط برای آن دوران بوده، توهین به قرآن است.

امام جمعه گرگان در ادامه اظهار داشت :قبلا فقط مشرکان بودند که همه چیز را زیر سوال می بردند ، اما امروز گویندگان زیادی بر علیه اسلام  بوجود آمده است ،گویندگانی که به هیچ چیز ایمان ندارند و از خدا تا کوچکترین مسائل الهی را نشانه گرفته اند.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه بهترین گویندگان، شما علماء و ائمه جمعه هستید، افزود: قطعا ما مثل پیامبر (ص) نمی شویم اما باید شایستگی آن را داشته باشیم تا مسئولیت سنگین امامت جمعه و دعوت مردم به خدا و اعمال صالح را با موفقیت به سرانجام برسانیم.

نماینده مقام معظم رهبری دراستان گلستان در ادامه گفت: نفاق یعنی اینکه همانند داعش روی پرچمت کلمه "لا اله الا الله ،محمد رسول الله" بنویسید و حتی یک گلوله هم به سمت اسرائیل پرتاب نکنید و با اعمال ننگین خود به نام دین تیشه به ریشه اسلام در دنیا بزنید.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو