پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/12/1

سخنان آیت الله نورمفیدی نماینده مقام معظم رهبری دراستان گلستان وامام جمعه گرگان

در نشست صمیمی ائمه جمعه اهل سنت استان های گلستان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی با ایشان

چنین جلسات و نشست های مبارک ، موجب خوشحالی روح مطهر رسول اکرم (ص) و ناراحتی دشمنان اسلام خواهد شد.

دشمنی های بدخواهان امت اسلامی ،مساله امروز و دیروز نیست بلکه قرن ها است که دشمنان اسلام دنبال این بوده و هستند که مسلمانان را در مقابل هم قرار گیرند.

وظیفه شرعی ما این است که مصالح امت اسلام، کتاب مقدس قرآن کریم و نبی مکرم اسلام (ص) را در نظر بگیریم و به آن عمل نمائیم.

در شرایط حساس امروز جهان پیامبر اکرم (ص) می خواهد که ما نماز بخوانیم؟ روزه بگیریم؟ حج برویم؟ احسان، نیکی و سایر تکالیفی که اسلام بیان کرده است، انجام دهیم؟ یقین دارم و مثل روز روشن و مثل آفتاب درخشان است که این روزها پیامبر (ص) از مسلمانان وحدت و همدلی امت اسلامی را می خواهد غیر از این اگرباشد روح مطهر رسول گرامی اسلام از مسلمانان آزرده خواهد شد.

آنهایی که به دنبال ایجاد تفرقه هستند  یا جاهل ، یا مزدور و یا مواجب بگیر دشمن هستند.

برای دشمن ، شیعه و سنی فرقی ندارد چون آنها با قرآن و اسلام مخالف هستند،بنابراین امروزه مسئله همدلی امت اسلامی از اوجب واجبات است.

همه شما شنیدید که افریقای جنوبی در اقدامی تحسین برانگیزبرای دفاع از مردم غزه در دادگاه لاهه بر علیه اسرائیل شکایت کرد، این اقدام را در درجه اول می بایست جوامع اسلامی با  ید واحد خود انجام می دادند نه اینکه یک کشور غیر مسلمان دست به این کار بزند ، واقعا سکوت جوامع اسلامی در قضییه غزه موجب شرمساری است.

در استان گلستان از اوایل انقلاب خیلی ها به دنبال دعوا و درگیری قومیتی بودند،،اما با توفیقات الهی ، علمای شیعه و ترکمن صحرا در کنار هم ،جلوی این تفرقه ها را گرفتند و بحمدالله امروز نیز این وحدت و انسجام و برادری با قوت ادامه دارد.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

مشاهده گزارش تصویری مشاهده گزارش تصویری
logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو