پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/11/29

توصیه های حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه دراستان گلستان وامام جمعه گرگان

در دیدار جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی استان گلستان با ایشان

🔺از باب خیرخواهی به شما می گویم؛ در تشکل و جمعیت خودتان به دنبال جمع کردن همه رزمندگان دوران دفاع مقدس باشید و در این راستا از جناح بندی ها پرهیز کنید.

🔺حفظ نظام و انقلاب و توجه به جایگاه مردم برای ما یک اصل و اساس است.

🔺همه باید به دنبال هدف واحدی که امام (ره) بدنبالش بودند و امروز نیز مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند، باشیم، این راه و روش، به نفع انقلاب است.

🔺جنگ فرهنگی مهم ترین حربه ای است که از همان روز های اول انقلاب علیه ما آغاز شد و این چیز تازه ای نیست و با ظهور فضای مجازی شکل نوین به خود گرفته است.

🔺مقام معظم رهبری بارها به جایگاه مردم توجه داشته و این روزها این امر مهم را گوشزد می کنند، اینکه معظم له این روزها نقش و جایگاه مردم را تاکید می کنند برای این است که یک تفکراتی بین کسانی که حتی مدعی این انقلاب هستند، پیدا شده که می گوید مردم جایگاهی ندارند و یک ظاهری بیش نیستند، اینگونه تفکرات به هیچ عنوان به نفع انقلاب نیست، این حرف ها تیشه زدن به ریشه انقلاب است.

🔺 امام حسین(ع) موقعیت شناس و زمان شناس و واقعیت گرا بودند یعنی  دقیقا تشخیص داد که اگر این شرایط ادامه پیدا کند و یزید و امثال آنها بخواهند باقی بمانند چیزی از دین باقی نمی ماند . و یک انقلابی باید اینگونه باشد.

🔺مردم شاهد کوچکتر شدن سفره خودشان هستند، این یک واقعیت است که نمی شود انکار کرد و اگر یک انقلابی منکر این مشکلات شود قطعا در بین مردم زیر سوال خواهد رفت و جایگاهی در جامعه نخواهد داشت. 

🔺واقعیت ها را نادیده نگیرید، درست است ما مشکلات داریم اما از طرف دیگرهم پیشرفت های قابل توجهی در کشور داشته ایم که موجب حیرت دشمنان ما شده است.

🔺در انتخابات به دنبال شایسته سالاری باشیم مجلس جای این نیست که هر کسی برود و بر روی آن صندلی بنشیند و ببیند که چه کسی از جای خودش بلند شده و ایشان هم بلند شود.

🔺در تاسیس حسینیه گلستانی های مقیم تهران بنده تاکید داشتم که دراین حسینیه بازی های سیاسی را کنار بگذارید، این مرکز فرهنگی جای گفتن اصول گرا و اصلاح طلب و دیگر مسائل سیاسی نیست، در این مکان حتی ترکمن ها هم باید احساس کنند که جایگاهی دارند .

🔺اینکه امروز شاهدیم در استان ما وحدت حفظ شده و مشکلی در زمینه وحدت و همدلی وجود ندارد حاصل تلاش های است که با زحمات صادقانه و خون دل خوردن ها به دست آمده است.

🔺از نظر جناحی بنده  نه اصولگرا هستم نه اصلاح طلب و به هیچ جناحی وابسته نیستم، بنده حق طلب هستم وهر کجا که حرف حق زده شود با آن موافقم «حالا می خواهد این حرف حق را اصولگرا بزند یا اصلاح طلب»

🔺 تند روی ها بر علیه مصالح نظام وانقلاب است باید جامعه را به سوی تعادل و پیشرفت سوق بدهیم.

همه باید پای انقلابمان تا ظهور حضرت ولی عصر (ع) ایستادگی کنیم .

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو