پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/11/25

دیدار اعضای ستاد بزرگداشت شهدای دانشجو معلم استان گلستان با حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه دراستان گلستان وامام جمعه گرگان

آیت الله نورمفیدی در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت شهدای دانشجو معلم استان گلستان با ایشان ،ضمن تبریک روز میلاد با سعادت سیدالشهداء و با بیان اینکه امام حسین(ع) کشتی نجات و چراغ هدایت است ، گفت : رابطه با امام حسین (ع) در دل و جان انسان اثر می گذارد.

امام جمعه گرگان درادامه با اشاره به حدیث معروف پیامبر اکرم (ص) "حُسَیْنٌ مِنِّی وَ أَنَا مِنْ حُسَیْنٍ": منظور حدیث را رابطه عمیق امام حسین (ع) با پیامبر(ص) به عنوان فرزند آن حضرت و حافظ اسلام از انحرافات اموی برشمرد و گفت:اگر امام حسین (ع) و کربلا نبود معلوم نبود بنی امیه چه بر سر اسلام می آوردند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری، ماه های رجب و شعبان را بهترین فرصت برای خانه تکانی و ترمیم قلوب انسان ها دانست و گفت: این دو ماه ترمیم محبت و معرفت و بندگی رابطه انسان با خدا  و پلی برای بهره گیری مناسب از معنویت ماه مبارک رمضان است.

وي افزود: انسان بي نهايت به خداوند مديون است و بايستي در هر لحظه به شكر بپردازد.

به گفته آيت الله نورمفيدي، بر همه انسان ها لازم است كه از گناه و معصيت بپرهيزند، زيرا به تعبير حضرت امام خميني (ره)، عالم محضر خدا است و انسان در محضر خداوند نبايد معصيت كند.

امام جمعه گرگان تصریح کرد: انسان  اگر خدا را نشناسد به واسطه زبان به هر سخنی رو می آورد و هر گناهی را مرتکب می شود .

آیت الله نورمفیدی در ادامه با اشاره به مقام والای شهید ، گفت: شهید و شهادت زیباترین واژگان عالم معنا در دایره‌‌المعارف گیتی هستند.

وی افزود: كار شهدا با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست، آنها با نثار خون خود درس ایستادگی و مقاومت برای ارزش ها را به ما دادند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان اظهار داشت :حتی آنهائیکه را هم که نظام را هم قبول ندارند اگر کمی وجدان داشته باشند باید از تن های پاره پاره وبه خون تپیده فرزندان این ملت که هستی وجانشان را برای آسایش وامنیت مردم فدا کردند خجالت بکشند و بدانند همه ما مدیون خون های پاک شهدا هستیم.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو