پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/10/15

امام جمعه گرگان: هدف دشمن از جنایات و توطئه‌هایش ناامید کردن مردم به نظام است

امام جمعه گرگان گفت: هدف اصلی دشمن از توطئه‌ها و جنایاتش به خصوص حوادث اخیر شهادت شهیدان موسوی، معاون سیاسی دفتر حماس و مردم مظلوم کشور در گلزار شهدای کرمان و سایر شهدا از جمله حاج‌قاسم سلیمانی، ناامید کردن و دلسرد کردن مردم به نظام و کشور است.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه گرگان اظهار کرد: بدون شک دشمنان در مقرهای خود از هر فرصتی در حال برنامه‌ریزی برای رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

وی بیان کرد: نمونه این برنامه‌ریزی‌ها برهم زدن و به آشوب کشیدن کشور در پی کشته شدن دختری بود که در این دسیسه موفق نشدند.

وی خاطرنشان کرد: انتشار و بازنشر اخبار کاذب در فصاهای مجازی از دیگر توطئه‌های دشمنان است که در این زمینه هم موفق نبودند.

امام جمعه گرگان گفت: از راه‌های جلوگیری و مانع شدن دشمن برای رسیدن به اهدافش مهیا کردن شرایط کشور از سوی مسوولان به ویژه در انتخابات آتی است‌

آیت الله نورمفیدی افزود: باید شرایطی فراهم شود تا مردم در یک فضای رقابتی سالم و واقعی و در کمال امنیت، آرامش و آسایش حضوری پرشور و شعف در انتخابات اسفند ماه سال جاری داشته باشند.

وی ادامه داد: همه قوا برای سرانجام رسیدن این مهم باید زمینه‌ای ایجاد کنند تا فرامین رهبری اجرایی شود.

وی اضافه کرد: هیات های نظارت و اجرایی باید زمینه‌ساز مشارکت پرشور باشند و در تایید صلاحیت‌ها آنان را که نظام و ولایت فقیه را قبول دارند، باید وارد صحنه شوند و در کنار این نیز باید زمینه حضور همه گرایش‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی فراهم شود.

امام جمعه گرگان گفت: حوادث و جنایات اخیر در کشورهای مختلف همچون به شهادت رساندن افسران و فرماندهان نظامی در سوریه، لبنان و همچنین عملیات انتحاری در کرمان ناشی از تحولات منطقه است.

آیت الله نورمفیدی اظهار کرد: در زمانی آمریکا و متحدانش زمانی قلدر منطقه بودند، اما با ایجاد هسته‌ها و گروه‌های مقاومت در کشورهای منطقه، آنان دیگر قدرتی در اینجا ندارند.

وی بیان کرد: امروز دیگر ارتش‌های منطقه مقابل نیروهای استعمارگر می‌ایستند و اجازه دخالت در امور کشورشان را نمی‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: جنایات رژیم صهیونسیتی نشان از بدبخت بودن این رژیم است که دست به ترور و کشتار مردم مظلوم غزه می‌زند.

امام جمعه گرگان گفت: همه این مقاومت‌ها به تعبیر دشمنان ریشه در ایران دارد، اما بدانند گروه‌های مقاومت از ایران تنها الگوبرداری کردند.

آیت‌الله نورمفیدی ضمن ستودن حرکت یمنی‌ها در ممانعت از ورود کشتی‌های کمک‌رسان به رژیم صهیونسیتی گفت: مردم این کشور در حالی که خود مشکلات زیادی دارند، مقابل جنایات این رژیم کودک‌کش می‌ایستند.

وی افزود: جنایات کرمان باعث بصیرت و آگاهی بیشتر مردم می‌شود و به خوبی لمس می‌کنند که که دوست و دشمن کیست.

نماینده ولی فقیه دراستان گلستان گفت :امروز رژیم صهیونیستی به بدبختی افتاده است و به جای ورود از راه نظامی، دست به قتل‌عام مردم به خصوص زنان و کودکان و ترور شخصیت‌ها زده است.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو