پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/10/14

نماینده ولی فقیه در گلستان:کشتن زنان و کودکان در غزه نشانه بیچارگی و اضطرار دشمن صهیونیستی است

آیت‌الله نورمفیدی با اشاره مسائل غزه و مظلومیت ملت فلسطین، گفت: با وجود بیش از ۲۰ هزار شهید، مصیبت زیادی برای مردم فلسطین به بار آمده اما برای اسرائیل این یک شکست بزرگ است؛ اینکه این رژیم زنان و کودکان را به شهادت برساند نتیجه بیچارگی و اضطرار است.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار  جمعی از قاریان و حافظان قرآن کریم کشور هندوستان با ایشان اظهارکرد: هندوستان کشور بسیار مهمی است و امروز احساس می‌شود این کشور متحول شده و در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دارد. در این کشور جمعیت زیادی از برادران مسلمان ما زندگی می‌کنند و امیدواریم هندوستان که تلخی استعمار را چشیده، در مسیر تحول به عنوان یک قدرت در برابر استعمار جهانی ایستادگی کند.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: وجود ارتباطات بین مسلمانان خیلی مهم است. می‌بینیم و با تمام وجود حس می‌کنیم که دشمنان اسلام یکی از اهداف‌ مهم‌شان این است که مسلمانان را مقابل هم قرار دهند. آنان به دنبال این هستند تا تنازع، اختلاف، خصومت و دشمنی بین مسلمانان به‌وجود بیاورند. قطعا بدانید که این خواست دشمنان اسلام و مسلمانان است و شیعه و سنی هم برای‌شان فرق ندارد.

وی ادامه داد: همه مسلمانان باید در مقابل این دشمنان بایستند و بگوییم که همه ما شیعه و سنی در کنار هم هستیم. گاهی برخی اتفاقات در کشورهای اسلامی رخ می‌دهد، غم‌انگیز است‌. ما مسلمانان قرآن و آیات آن را داریم؛ خیلی از مسلمانان آیه «اشدا علی‌الکفار رحماء بینهم» را به فراموشی سپرده‌اند.

آیت‌الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: همه مسلمانان با پیغمبر (ص) هستند، شیعه و سنی هم ندارد. آنان در مقابل دشمن، سرسخت و نسبت به یکدیگر برادرانه رفتار می‌کنند. اختلاف‌افکنی و ایجاد تنازع کار دشمنان است ولی خداوند همه مسلمانان را به وحدت دعوت می‌کند.

وی افزود: در مقابل دشمنان باید اتحادیه کشورهای اسلامی را تشکیل دهیم. امروز اتحادیه‌های مختلف مانند اتحادیه اروپا و اتحادیه ایالات آمریکا و ... وجود دارد و چرا ما مسلمانان نباید چنین اتحادیه‌ای را داشته باشیم. امیدواریم اگر برخی مسلمانان در خواب غفلت هستند بیدار شوند و روزی شاهد تشکیل اتحادیه امت اسلامی در دنیا باشیم. این یک ایده دور و دراز نیست. ایده ای است که قرآن پیش روی ما قرار داده و ما مسلمانان باید به آن عمل کنیم.

وی با اشاره به دکترین جمهوری اسلامی جمهوری اسلامی اظهارکرد: خواسته امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب عزت اسلام و مسلمین در هر کجای عالم و همدلی و وحدت بین مسلمانان را می‌خواهند. اما خواسته دشمنان این است که مسلمانان همیشه ضعیف باشند و قدرت پیدا نکنند.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان با اشاره مسائل غزه و مظلومیت ملت فلسطین اظهارکرد: با وجود بیش از ۲۰ هزار شهید، مصیبت زیادی برای مردم فلسطین به بار آمده اما برای اسرائیل این یک شکست بزرگ است. اینکه این رژیم زنان و کودکان را به شهادت برساند نتیجه بیچارگی و اضطرار است.

وی اضافه کرد: جریان غزه باید مسلمانان را از خواب غفلت بیدار کند و بدانند که نمی‌شود به آمریکا و اروپا اعتماد کرد. چرا کشورهای اسلامی به این‌ها تکیه می‌کنند؟ ما می‌توانیم با همه دنیا ارتباط داشته باشیم حتی آمریکا، اما نه آمریکایی که مسلمانان را نوکر و کشورهای اسلامی را تسلیم خود می‌خواهد.

آیت‌الله نورمفیدی تاکید کرد: این با روح عزت‌خواهی اسلام و مسلمین در تضاد است. آیات و روایت ما اجازه نمی‌دهد که ذلیل باشیم و دشمنان بر ما مسلط شوند.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

مشاهده گزارش تصویری مشاهده گزارش تصویری
logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو