پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/10/13

آیت الله نورمفیدی:دشمنان با اقدام تروریستی در کرمان به دنبال جدا کردن مردم از شهید سلیمانی هستند

آیت الله نورمفیدی گفت: دشمنان با اقدام تروریستی در ایام سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی می خواستند ضربه شستی نشان دهند اما این کارها نه تنها به جایگاه شهید سلیمانی ضربه ای وارد نمی کند بلکه باعث تقویت جایگاه شهید حاج قاسم سلیمانی می شود.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی شامگاه امروز (چهارشنبه 13 دی) در گفتگو با خبرنگاران با تسلیت حادثه تروریستی کرمان همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی، گفت: جایگاه سردار شهید سلیمانی به عنوان مرد میدان نه تنها برای ملت ایران بلکه برای ملت منطقه، لبنان، سوریه، فلسطین و یمن یک چهره بین المللی و محور مقاومت بود.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه بنیان این مقاومت ایستادگی در مقابل توطئه های آمریکا و ایادی آمریکا بود، افزود: این مقاومت برای دشمن ساده نیست و رنجش می دهد و تا مغز استخوانش را می سوزاند. مسئله مقاومت چیزی نیست که دشمن به این سادگی از آن دست بردارد.

وی با اشاره به حادثه تروریستی در کرمان، گفت: حادثه تلخ و تاسف‌بار تروریستیِ کرمان که در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اتفاق افتاد و منجر به شهادت و مجروح‌شدن جمعی از زنان، مردان و کودکان بی‌گناه شد موجب تاثّر و تالّم عمیق قلبی است.

آیت الله نورمفیدی افزود: این حمله تروریستی، بار دیگر نمایش اقدام رذیلانه جنایتکارانی بود که اقتدار و عزت ایران اسلامی را هدف قرار داده اند.

وی ادامه داد: دشمنان در ایام سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی می خواستند ضربه شستی نشان دهند و یک ضربه ای بزنند اما این کارها نه تنها به جایگاه شهید سلیمانی ضربه ای وارد نمی کند بلکه باعث تقویت جایگاه شهید حاج قاسم سلیمانی می شود.

آیت الله نورمفیدی ادامه داد: آنها با این حادثه تروریستی می خواهند مردم را از شهید جدا کنند و به دنبال مقاصد شیطانی خود هستند.

وی اظهارامیدواری کرد: خداوند متعال همانطور که آن شهید بزرگوار را در جوار رحمت و رضوان خودش و در بهترین مقامات معنوی و بهشتی قرار داده است انشاءالله دشمنان این شهید و دشمنان انقلاب اسلامی ایران و دشمنان مقاومت را به ذلت بیاندازد که از همه چیز برایشان بدتر باشد.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: این حادثه بسیار غمبار و غم انگیز و دردآور بود و به همه امت اسلامی، مردم منطقه، گروه های مقاومت به خصوص مردم کرمان و خانواده شهدا و همه کسانی که برای شرکت در مراسم بزرگداشت سالرو شهادت سردار دلها رفته بودند تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای مجروحین این حادثه تروریستی شفای عاجل را دارم.

وی گفت: امیدواریم این حادثه هم همچون همه گرفتاری هایی که برای انقلاب ما درست کردند خیر باشد.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو