پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/9/29

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان گلستان و استاندار در آستانه سفر رئیس جمهور

در آستانه سفر دوم رئیس جمهور و هیئت دولت به سرزمین وحدت و برادری حضرت آیت الله نورمفیدی و دکتر زنگانه با صدور پیامی مشترک از مردم شریف، قدرشناس و ولایتمدار استان دعوت نمودند تا بار دیگر چهره وفاق و همدلی خود را در مراسم استقبال از ایشان به منصه ظهور گذارده و پایبندی و تعهد خویش را به اهداف انقلاب اسلامی و آرمان شهدای والامقام ابراز نمایند.

 متن پیام به شرح زیر است:

 

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

 

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه حضور مردم و اتکا به حمایت و همراهی ملت شریف و قدرشناس به حرکت بالنده خود در مسیر رشد و تعالی و تحقق آرمان‌های امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) ادامه داده و همواره به مدد الهی و پشتیبانی مردمی بر بدخواهان غلبه کرده است.

دولت سیزدهم بعنوان دولتی برخواسته از بطن مردم با جدیت و تلاش شبانه‌روزی و رویکرد جهادی و انقلابی در صدد حل مشکلات کشور در عرصه داخلی و بین‌المللی برآمده و در این راستا گام‌های مؤثری برداشته است.

بحمدالله سفر نخست جناب آقای دکتر رئیسی ریاست محترم جمهور به گلستان زمینه‌ساز رفع برخی از مشکلات دیرینه استان بوده و با همکاری سایر قوا ریل‌گذاری مناسبی برای پیشرفت و جبران عقب‌ماندگی‌های خطه سرسبز گلستان که با محرومیت‌های بسیار دست و پنجه نرم می‌کند، صورت گرفته است.

اکنون در آستانه سفر دوم رئیس جمهور عزیز و هیئت محترم دولت به سرزمین وحدت و برادری از تمامی مردم شریف، قدرشناس و ولایتمدار استان دعوت می‌کنیم بار دیگر چهره وفاق و همدلی خود را در مراسم استقبال از ایشان به منصه ظهور گذارده و پایبندی و تعهد خویش را به اهداف انقلاب اسلامی و آرمان شهدای والامقام ابراز نمایند تا برگ زرین دیگری بر کتاب پرافتخار نگارستان ایران افزوده گردد. انشاالله این حضور ارزشمند آهنگ توسعه استان را سرعت بخشیده و در آینده نزدیک شاهد درخشش گلستان عزیز باشیم.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو