پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/9/14

نماینده ولی فقیه در گلستان:مسئله غزه و نسل کشی به ضرر اسرائیل به پایان می رسد/ کشورهای اسلامی برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین به میدان بیایند

آیت الله نورمفیدی گفت: مسئله غزه و نسل کشی امروز از سوی اسرائیل به ضرر خود اسرائیل و به نفع مردم مظلوم غزه و فلسطین به پایان می رسد.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در وبینار طوفان الاقصی ۳ با موضوع «غزه مظلوم، نماد مقاومت و پایداری» گفت: فجایع و حوادث رخ داده این روزها در منطقه از سوی رژیم غاصب صهیونیستی، در تاریخ بشریت از جنایت جنایتکاران عالم بیشتر است و تاکنون هیچ کسی این جنایت را انجام نداده است.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: شهادت حدود ۲۰ هزار نفر که بیشتر آنها بچه ها و زن ها هستند حادثه بسیار عجیبی است که در مقابل چشم جهانیان این فجایع در حال رخ دادن است.

وی با بیان اینکه این حادثه از جنبه های گوناگون قابل تامل و بررسی است، ادامه داد: چند گروه جهادی و مقاومت، ارتش تا دندان مسلح که خود را قوی ترین ارتش منطقه می دانست، به زانو درآورده است.

ارتش اسرائیل مستاصل شده است

آیت الله نورمفیدی اظهارداشت: این ارتش به دلیل اینکه نتوانستند در میدان جنگ کاری انجام دهند به جان زن و بچه های مردم، خانه ها و غیره افتاده اند و مستاصل شده اند.

وی گفت: این ارتش از نظر امنیتی، نظامی، اطلاعاتی، اجتماعی و جنبه های دیگر ضربه سختی خورده است و به زانو درآمده است.

نماینده ولی فقیه در گلستان خاطرنشان کرد: عملیات طوفان الاقصی از ماه ها قبل طوری برنامه ریزی شده بود که سازمان اطلاعاتی اسرائیل به هیچ وجه متوجه این عملیات نشد و این مسئله اهمیت طوفان الاقصی را در برابر دیدگان عوامل اسرائیل و آمریکا روشن می کند.

ماهیت اسرائیل برای دنیا روشن شد

وی با اشاره به اینکه در دنیا تلاش می شد تا ماهیت اسرائیل مشخص نشود، گفت: در حال حاضر هم در حال تلاش هستند تا ظالم را مظلوم و مظلوم را ظالم نشان دهند و جنگ شناختی را برای اسرائیل راه انداخته اند ولی بر خلاف تلاششان، ماهیت اسرائیل برای دنیا روشن شده است.

آیت الله نورمفیدی افزود: امروز در خیابان های اروپا و آمریکا مردم در مقابل دولت هایشان قیام کرده و تظاهرات به پا کرده اند و خواستار محاکمه دولت هایشان شده اند.

وی ادامه داد: حتی یهودی های آمریکایی نیز امروز به منظور پشتیبانی از مردم مظلوم غزه و فلسطین به میدان آمده اند و شکافی بین دولت ها و ملت هایشان به وجود آمده است.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: مسئله غزه و نسل کشی امروز از سوی اسرائیل به ضرر خود اسرائیل و به نفع مردم مظلوم غزه و فلسطین به پایان می رسد.

حمایت مردم اروپا و آمریکا از مظلومین غزه

وی با بیان اینکه مردم اروپا و آمریکا بر خلاف دولت هایشان از مظلومین غزه و فلسطین و کودکان و زنان شهید و زیرآوار مانده حمایت می کنند، افزود: کشورهای اسلامی هم باید برای دفاع از مردم مظلوم غزه و فلسطین به میدان بیایند.

آیت الله نورمفیدی اظهارداشت: ایران نیز در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین به خوبی در میدان قرار گرفته و به عنوان پشتیبانی دائما در حال سفر و دور زدن در دنیا هستند تا دنیا را وارد این مسئله کنند.

وی گفت: کشورهای اسلامی باید با جلوگیری از صادرات نفت و گاز و غیره گلوی اسرائیل را بگیرند و خفه کنند و باید در روابط شان با اسرائیل تجدید نظر کنند و آنها را در محاصره های نفتی، گازی، صادرات و واردات قرار دهند.

کشورهای اسلامی اسرائیل را تحت فشار قرار دهند

نماینده ولی فقیه در گلستان تاکید کرد: ملت های این کشورهای اسلامی هم از دولتشان بخواهند تا اسرائیل را تحت فشار قرار دهند.

وی افزود: همه امت اسلامی باید دعا کنیم تا خداوند متعال نصرت نهایی و کاملش را برای مردم مظلوم غزه، فلسطین و کرانه باختری نائل کند و شاهد ذلت و خاری و شکست همه جانبه اسرائیل در این منطقه باشیم.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو