پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/9/3

نماینده ولی فقیه در گلستان: مسلمانان مراقب دام دشمنان باشند/ علما باید مردم را در مسیر پیامبر خدا قرار دهند

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه سیاست کفر، شرک و صهیونیسم به جان هم انداختن کشورهای اسلامی است، گفت: ما مسلمانان اکمل انبیا و خاتم انبیا را داریم و باید مراقب باشیم تا در دام دشمن نیفتیم و اجازه سوء استفاده به آنها ندهیم.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در مراسم فارغ التحصیلی و عمامه گذاری جمعی از طلاب اهل سنت مدرسه علوم دینی عرفانی شهرستان مراوه تپه گفت: نفس برگزاری این مجالس برکات بسیار زیادی دارد و کسانی که در دنیا سعی می کنند بین مسلمانان اختلاف بیاندازند با برگزاری این اجتماع و نشان وحدت مسلمانان به دنیا، نقشه آنها به ثمر نمی رسد.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه مسلمانان روز به روز آگاه تر و روشن تر می شوند، افزود: قضایای غزه با مصیبت بار بودن آن، باعث نزدیک شدن مسلمانان به همدیگر شده است و همه کشورهای اسلامی به جنب و جوش افتادند و ایران پرچمدار این مخالفت است.

وی ادامه داد: این مصیبت ها باعث نزدیکی قلوب مسلمانان به یکدیگر و اتحاد اسلامی شد تا ریشه این صهیونیست ها برچیده شود.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه سیاست کفر، شرک و صهیونیسم  به جان هم انداختن کشورهای اسلامی است، گفت: ما مسلمانان اکمل انبیا و خاتم انبیا را داریم و باید مراقب باشیم تا در دام دشمن نیفتیم و اجازه سوء استفاده به آنها ندهیم.

وی اظهارداشت: تمام تلاش و فعالیت عده ای در  فضای مجازی به بیراهه بردن جوانان و جدا کردن آنان از اصول، معارف و فروع دین است.

نماینده ولی فقیه در گلستان تاکید کرد: باید در برابر این جبهه دشمن که به دنبال بی دین کردن نسل نو است حواسمان جمع باشد و مراقب باشیم.

وی با اشاره به تفاوت مسئولیت ها در زمان های مختلف، گفت: علمای دینی و اسلامی نیز باید از خودشان مراقبت کنند تا گرفتار هوای نفس و تعلقات دنیا نشوند و مردم را برای این تهاجمی که علیه اسلام و مسلمین انجام می شود حفظ کنند تا بتوان جوانان را جذب کرد.

آیت الله نورمفیدی افزود: دشمن با همه مسلمانان مخالف است و برای آنها شیعه و سنی فرقی ندارد و باید این موقعیت و شرایط و زمان را درک کنیم.

وی با اشاره به آیات و روایاتی از قرآن کریم و پیامبر(ص)، گفت: نماز عامل نزدیک شدن هر انسان متقین و معراج مومن است و باید ما را به خدا نزدیک کند.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه برای کار کردن و خدمت به مردم باید از خدا کمک بگیریم، افزود: اگر می خواهیم خادم مردم باشیم باید شب ها با خواندن نماز از خداوند متعال کمک بگیریم تا بتوانیم به خوبی به مردم خدمت کنیم.

وی ادامه داد: کار علما سخت ترین و پرثواب ترین کارهاست و این کارها از کسی دیگر انجام نمی شود، علما باید مردم را در مسیر پیامبر خدا قرار دهند.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

مشاهده گزارش تصویری مشاهده گزارش تصویری
logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو